تریلر کامل سریال اکشن مهیج Hanna محصول آمازون منتشر شد

16 February 2019 - 22:31

استودیوی آمازون تریلر کامل سریال اقتباسی موردانتظار Hanna «هانا» را منتشر کرد، که به مخاطبان نگاه بهتری به این سریال را ارائه می‌دهد. اپیزود اول این سریال حین مسابقه‌ی سوپربول پخش شد و به مدت ۲۴ ساعت در اختیار مشترکین قرار گرفت. اگرچه این اپیزود به اندازه‌ی پخش ناگهانی The Cloverfield Paradox «پارادوکس کلوورفیلد» توسط نتفلیکس در سال گذشته توجهات را به خودش جلب نکرد، اما نشان داد این سریال تا چه حد به فیلم اصلی که این سریال از روی آن ساخته شده نزدیک است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

برای کسانی که آن اپیزود را ندیده‌اند یا می‌خواهند چیزهای بیشتری درباره‌ی سریال Hanna بدانند، این تریلر به اندازه کافی برای جلب توجهشان کافی است. البته خیلی‌ها از قبل منتظر اقتباسی تلویزیونی از فیلم مهیج Hanna ساخته‌ی جو رایت (Joe Wright) محصول سال ۲۰۱۱ بوده‌اند. در این سریال سیرشا رونان (Saoirse Ronan)، کیت بلانشت (Cate Blanchette) و اریک بانا (Eric Bana) جای خود را به ازمه کرید مایلز (Esme Creed-Miles)، میری انوس (Mireille Enos) و جوئل کینامن (Joel Kinnaman) داده‌اند. نکته‌ی جالب اینکه در این سریال شاهد تجدید دیدار انوس و کینامن هستیم که در سریال موفق The Killing «کشتن» با هم همبازی بودند.

اما این تجدید دیدار از نوع خوب نیست، چون ماریسا با بازی انوس و اریک با بازی کینامن در اینجا با هم دشمن هستند، جایی که اریک ۱۵ سال قبل به همراه دختر یتیمی به نام هانا به طبیعت وحشی رومانی فرار کرده است. همانطور که در تریلر مشخص می‌شود، برخورد کوتاه اریک و ماریسا برای قرار دادن زندگی آن‌ها در دو مسیر متفاوت کافی بوده است.

صحنه‌ی ابتدایی تریلر خیلی شبیه صحنه‌ی ابتدایی فیلم اصلی است جایی که هانای دستگیر شده، ماریسای تقلبی را در آغوش می‌گیرد و خیلی سریع او را می‌کشد. به نظر می‌آید بازسازی صحنه‌های مهم فیلم بخش اصلی این سریال را تشکیل می‌دهد. این هم خوب است و هم بد، چون ممکن است فصل اول بازگویی داستان فیلم باشد، اما فصل‌های بعدی داستان را حول هانا گسترش دهند. با توجه به اینکه در این سریال شاهد بازی کینامن و انوس هستیم، شاید سرنوشت شخصیت‌هایشان در اینجا با سرنوشت آن‌ها در فیلم متفاوت باشد.

هنوز مشخص نیست سرنوشت این سریال چه خواهد شد. شاید آمازون تولید سریال موفقی را آغاز کرده که مثل جک رایان (Jack Ryan) خیلی زود شاهد تمدید آن برای فصل‌های بعدی باشیم. به هر حال باید حدود یک ماه دیگر صبر کنیم تا ببینیم سریال Hanna چه سرنوشتی خواهد داشت.

پخش سریال Hanna از ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (۹ فروردین ۹۸) آغاز خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.