ساخت فیلم Jumanji 3 آغاز شده است!

16 February 2019 - 18:27

Dwayne Johnson (دواین جانسون) یا همان راک دوست داشتنی، اخیرا در توییتی در صفحه‌ی توییترش اعلام کرده است، که تولید فیلم Jumanji 3 «جومانجی ۳» رسما آغاز شده است. وی در توییت خود ضمن تبریک روز جهانی عشق، ادامه داد چه کسی می‌خواهد بازی کند؟ ما آماده‌ایم، و سپس آن‌را با عکسی از فیلم منتشر کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دنباله‌‌ی فیلم، در قسمت قبلی یعنی Jumanji: Welcome to the Jungle «جومانجی: به جنگل خوش آمدید» شروع به توسعه یافت. فیلم‌نامه‌ی آن توسط اسکات راسنبرگ (Scott Rosenberg) و حف پینکنر (Jeff Pinkner) نوشته شده بود که آن دو در قسمت جدید هم همکاری خواهند کرد، و جیک کاسدان (Jake Kasdan) سازنده‌ی فیلم‌هایی مانند Orange County «کشور نارنجی» و Bad Teacher «معلم بد» بود، کارگردانی فیلم را بر عهده داشت، جیک در قسمت جدید نیز بر روی صندلی کارگردانی خواهد رفت. فیلم جومانجی ۳ در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

فیلم جومانجی که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد، چیزی حدود ۹۵۶ میلیون دلار در سرار جهان به فروش رسیده است، که مقدار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و به مدت چهار هفته شماره‌ی ۱ باکس آفیس بوده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.