باکس‌آفیس هفتگی: Alita پیشتاز بدترین فروش هفتگی تعطیلات ریاست جمهوری ۱۴ سال اخیر

18 February 2019 - 11:30

تعطیلات سه روزه ریاست جمهوری در سال گذشته شاهد فروش ۲۷۰ میلیون دلاری ۱۲ فیلم بودیم که بیش از ۲۰۲ میلیون دلار مربوط به افتتاحیه سه روزه Black Panther (پلنگ سیاه) بود. اما امسال همچین چیزی را شاهد نبودیم و ۱۲ فیلم اول جدول فروش تنها ۱۰۹.۱ میلیون دلار فروختند که بدترین تعطیلات سه روزه از سال ۲۰۰۴ به شمار می‌آید. پیشتاز این فروش، Alita: Battle Angel بود که در این سه روز ۲۷.۸ میلیون دلار فروخت. در حالیکه Happy Death 2U یونیورسال انتظارات را برآورده نکرد و Isn’t It Romantic برادران وارنر در رده سوم قرار گرفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

فیلم Alita: Battle Angel محصول فاکس صدرنشین این هفته شده و فراتر از حد انتظار ظاهر شده و ۲۷.۸ میلیون دلار طی سه روز و ۳۳ میلیون دلار طی ۴ روز آخر هفته فروخته است. این فیلم در مجموع ۴۱ میلیون دلار بعد از گذشت ۵ روز از اکران فروخته و رتبه اول جدول باکس‌آفیس هفتگی را به خود اختصاص داده است.

در بازار بین‌المللی، آلیتا در ۱۱ بازار هفته گذشته اکران شد و این هفته در ۸۶ بازار روی پرده نقره‌ای رفت و ۵۶.۱ میلیون دلار فروخت. بیشترین فروش آن مربوط به روسیه با ۶.۴۵ میلیون دلار است و بعد از آن در فرانسه (۵.۸۷ میلیون دلار)، مکزیک (۴.۱۸ میلیون دلار)، استرالیا (۲.۹۷ میلیون دلار)، آلمان (۲.۹۶ میلیون دلار)، تایلند (۲.۴۸ میلیون دلار)، اسپانیا (۱.۹۵ میلیون دلار)، بریتانیا (۱.۸ میلیون دلار)، ویتنام (۱.۵ میلیون دلار)، و ایتالیا (۱.۲ میلیون دلار) فروش داشت. بیشترین فروش این هفته در کره جنوبی بوده که ۲.۵ میلیون دلار فروخته که در مجموع ۱۴.۷۵ میلیون دلار تاکنون فروش داشته است. این فیلم ۲۲ فوریه (۳ اسفند) در چین و ژاپن روی پرده می‌رود.

فیلم The LEGO Movie 2: The Second Part در این سه روز با افت ۳۷.۸- درصدی مواجه شده و ۲۱.۲ میلیون دلار فروخته و به مجموع فروش ۶۲.۷ میلیون دلاری دست یافته است. این فیلم به تعطیلات سه روزه این هفته چشم دوخته تا با فروش ۲۷ میلیون دلاری‌اش به مجموع فروش ۷۰ میلیون دلار خانگی تا پایان امروز برسد.

در بازار بین‌المللی این فیلم بیش از ۱۲ میلیون دلار در ۶۹ بازار این هفته فروش داشت و در مجموع ۹۸ میلیون دلار فروخته در حالیکه ۲۱ مارس در استرالیا و هفته آینده در فرانسه و ایتالیا اکران می‌شود.

فیلم Isn’t It Romantic برادران وارنر با درخشش ربل ویلسون (Rebel Wilson) رده سوم جدول را به خود اختصاص داده و طی سه روز ۱۴.۲ میلیون دلار فروش داشته و انتظار می‌رود در تعطیلات چهار روزه آخر هفته ۱۶.۵ میلیون بفروشد. در نتیجه این فیلم با گذشت ۶ روز از اکرانش، ۲۲-۲۳ میلیون دلار خواهد فروخت. این فیلم امتیاز B سینمااسکور را دریافت کرد و ۸۰ درصد از مخاطبین‌اش ۲۵ سال و بالاتر داشتند.

فیلم‌های هفته آینده:

هفته آینده شاهد اکران گسترده How to Train Your Dragon: The Hidden World یونیورسال و دریم‌ورکس انیمیشن در بیش از ۴۰۰۰ سینما خواهیم بود. اکران بین‌المللی این فیلم ۶ هفته پیش آغاز شد و تاکنون بیش از ۱۷۲ میلیون دلار در ۴۹ بازار فروخته و انتظار می‌رود پیش‌رو سری‌های قبلی خود باشد.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش آخر هفته را از قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.