کتاب‌های Captain Marvel بالاخره شخصیت جود لا را مشخص کردند

18 February 2019 - 16:30

کتاب‌های رسمی Captain Marvel «کاپیتان مارول» بالاخره هویت فرمانده‌ی مرموز استارفورس با بازی جود لا (Jude Law) یعنی یان راگ را تایید کردند. وقتی لا برای بازی در فیلم «کاپیتان مارول» انتخاب شد، گزارشاتی مبنی بر این منتشر شد که او نقش ابرقهرمان کلاسیک مارول یعنی مار- ول، منبع الهام کارول دنورز در کامیک‌های مارول را بازی خواهد کرد. اما این قضیه خیلی زود زیر سوال رفت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از انتخاب لا برای بازی در این فیلم، او خیلی سعی کرد نام شخصیت خودش را فاش نکند، و در مصاحبه‌ها موضوع بحث را عوض می‌کرد. وقتی مارول کارهای تبلیغاتی فیلم «کاپیتان مارول» را آغاز کرد، آن‌ها هم این موضوع را افشا نکردند. سپس حدس و گمان‌هایی مبنی بر این شنیده شد که فرمانده‌ی مرموز استارفورس با بازی لا درواقع یان راگ، یکی از خاطره انگیزترین شرورهای کامیک‌های کاپیتان مارول است. این تئوری مدت زیادی شنیده شد و حالا مارول رسما این شایعات را تایید کرده است.

مارول به تازگی کتاب‌های مرتبطی با فیلم «کاپیتان مارول» به نام صعود استارفورس به نویسندگی استیو بهلینگ (Steve Behling) منتشر کرده است. این کتاب مخاطبان را با ارتش استارفورس کری آشنا می‌کند، و روابط بین اعضای مختلف استارفورس را آشکار می‌کند. این کتاب همچنین تایید می‌کند فرمانده‌ی استارفورس یان راگ است و مار- ول نیست. یان راگ یکی از فرماندهان ارشد ارتش کری است که با هوش برتر (Supreme Intelligence) در مخفی‌ترین نقشه‌هایش همکاری می‌کند. کنترل استارفورس، تیم ضربتی ماهری که به سرعت به افسانه‌هایی در امپراطوری کری تبدیل می‌شوند پروژه‌ی اصلی او نیست. جنگجوی شناخته شده به نام ورس – در واقع همان کارول دنورز ملقب به کاپیتان مارول با بازی بری لارسون (Brie Larson) – جدیدترین سرباز این ارتش است، و یان راگ او را قویترین آن‌ها می‌داند.

اما چرا مارول اینقدر درباره‌ی شخصیت لا یعنی یان راگ مخفیانه عمل کرده است؟ شاید به این دلیل که در تریلرهای فیلم دیده‌ایم ارتش کری قهرمانان و اسکرول‌ها شرورهای داستان هستند. درواقع با حضور یان راگ به عنوان فرمانده‌ی استارفورس، این گروه شامل شروران کامیک بوکی می‌شود. یان راگ معروفترین آن‌هاست، اما کوراث، اطلس، برون چار و مین اروا همگی دشمنان کاپیتان مارول، نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) و انتقام جویان (Avengers) هستند. بنابراین نژاد کری قهرمانان شریفی که کارول دنورز فکر می‌کند نیستند. احتمالا این قرار بوده پیچشی شوکه کننده در داستان باشد، اما مارول می‌دانسته هرکسی که با کامیک‌های این شخصیت آشنایی داشته باشد فورا نام یان راگ را تشخیص خواهد داد.

با توجه به تمام این مخفی ‌کاری‌ها، خیلی عجیب است که مارول با انتشار کتابی مرتبط با فیلم این پیچش داستانی مهم را لو داده است، آن هم با وجود اینکه جاناتان شوارتز (Jonathan Schwartz) تهیه‎کننده‌ی فیلم قبلا تایید کرده بود یان راگ در فیلم «کاپیتان مارول» حضور خواهد داشت. اما واقعا مخفی نگه داشتن این قضیه بیشتر از این کار خیلی دشواری بوده است. کتاب‌های رسمی مرتبط با فیلم، شخصیت جود لا را یان راگ نامگذاری کرده‌اند، بنابراین همگی فقط منتظر تایید این قضیه بودند.

فیلم «کاپیتان مارول» در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۹۷) اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.