کن جیونگ در Pilot The Emperor of Malibu بازی خواهد کرد

18 February 2019 - 21:01

طبق گزارشی که ددلاین به انتشار آن پرداخته است، کن جیونگ (Ken Jeong) کمدین موفق، قرار است به فیلم کمدی pilot The Emperor of Malibu از شبکه‌ی CBS بپیوندد. این فیلم اقتباسی از رمان Crazy Rich Asians «آسیایی های ثروتمند دیوانه» از کوین کوان (Kevin Kwan) است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نویسندگی فیلم pilot The Emperor of Malibu را کوین کوان و دیوید سنگالی (David Sangalli) بر عهده دارند، و داستان پسر مرد میلیارد چینی را دنبال می‌کند که با خانواده‌ی خود برای آمدن به کالیفرنیا درگیر است چرا که او قصد دارد با زن آمریکایی که سال ها با او به طور مخفیانه قرار می‌گذاشته است، ازدواج کند. جیونگ در فیلم نقش گری (Gerry) را بازی می‌کند. مرد میلیادر بعد از فهمیدن نامزدی پسرش آوگی (Auggie)، خانواده‌ را به کالیفرنیا می‌آورد و می‌خواهد نظر او را عوض کند و زندگی در آمریکا را نیز تجربه کند.

از موفقیت های این کمدین ۴۹ ساله‌ یعنی کن جیونگ، که مدرک پزشکی هم دارد، می‌توان به هنرنمایی در فرانچایزی مانند The Hangover «خماری» که در سال ۲۰۰۹ اکران شد، و سریال کمدی Community «انجمن» از شبکه NBC اشاره کرد. وی همچنین برای اسندآپ You Complete Me, Ho در نتفلیکس، نظر مثبت منتقدان را به خود جذب کرده است.

تهیه کنندگان اجرایی فیلم امپراطور مالیبو، میچل ندر (Michelle Nader) تهیه‌کننده‌ی فیلم ۲ Broke Girls و Warner Bros هستند. فیلم تم‌های مشابه به رمان Crazy Rich Asians را دارد و داستان درگیری طبقاتی را نشان می‌دهد. البته کن جیونگ مشابه این نقش را در فیلمی دیگر به‌ عنوان یک سرمایه‌دار با نفوذ سنگاپوری که پدر گه پیک لین (Goh Peik Lin) نیز است، را بازی کرده است.

کوین کوان و دیوید سنگلی تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم را در کنار میچل ندر و کریستینا لی (Christina Lee) که از شورانر های فیلم هستند، بر عهده دارند. ناگفته نماند که دنیل استوکدایک (Danielle Stokdyk) نیز به عنوان شورانر در فیلم فعالیت می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.