کاتیا هربرس بازیگر سریال Westworld نقش اصلی سریال Evil را بازی خواهد کرد

18 February 2019 - 21:00

کاتیا هربرس (Katja Herbers) بازیگر فصل دوم سریال محبوب Westworld «وست‌ورلد» برای بازی در نقش اصلی سریال درام Evil «شیطان» محصول شبکه CBS ساخته‌ی رابرت و میشل کینگ (Robert and Michelle King) سازندگان سریال The Good Wife «همسر خوب» انتخاب شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو تهیه کنندگی اجرایی و نویسندگی این سریال را برعهده دارند که در خلاصه داستان آن آمده است:

یک روانشناس زن شکاک به کشیشی تازه‌کار و پیمانکاری می‌پیوندد که معجزات، تسخیرهای شیطانی و دیگر اتفاقات غیرعادی را بررسی می‌کنند تا ببینند آیا توجیه علمی برای این اتفاقات وجود دارد یا منشا آن‌ها واقعا چیزی ماورایی است.

هربرس در این سریال نقش کریستن بنویست همان روانشناس شکاک را بازی خواهد کرد.

این بازیگر ۳۸ ساله که همچنین برای بازی در سریال تحسین شده اما کنسلی Manhattan «منهتن» هم شناخته می‌شود، به تازگی در فصل دوم سریال موفق Westworld و مینی سریال مهیج Manhunt: Unabomber در کنار سم ورثینگتون (Sam Worthington) و پل بتانی (Paul Bettany) حضور داشته است.

رابرت و میشل کینگ طی قراردادی که با شبکه CBS بسته بودند سریال موفق The Good Wife با بازی جولیانا مارگولیس (Julianna Margulies)، کریس ناث (Chris Noth) و جاش کارلس (Josh Carles) و همچنین سریال جالب BrainDead «مرگ مغزی» با بازی مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)، دنی پینو (Danny Pino) و آرون تویت (Aaron Tveit) را ساختند. این دو همچنین در حال تولید سریال Girls with Guns هستند.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.