کوین اسمیت: تولید فیلم Jay and Silent Bob Reboot هفته آینده آغاز می‌شود

18 February 2019 - 21:30

کوین اسمیت (Kevin Smith) اعلام کرده تولید فیلم Jay and Silent Bob Reboot «ریبوت جی و باب ساکت» هفته آینده آغاز می‌شود. تولید دنباله‌ی فیلم Jay and Silent Bob Strike Back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند» محصول سال ۲۰۰۱ از دو سال پیش آغاز شده که خلاصه داستان آن توسط اسمیت و همبازی او جیسون میوس (Jason Mewes) منتشر شده و کمپانی سابان فیلمز انتشار آن را در آمریکای شمالی برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شخصیت‌های جی و باب ساکت بخش مهمی از دوران فیلمسازی اسمیت را تشکیل داده‌اند، و اولین بار در فیلم Clerks «فروشنده‌ها» محصول ۱۹۹۴ معرفی شدند. پس از آن فیلم، این زوج کمدی در بیشتر فیلم‌های اسمیت حضور داشته‌اند. پس از اینکه محبوبیت آن‌ها شدت گرفت، فیلم اختصاصی آن‌ها ساخته شد و پس از آن سریالی تلویزیونی و یک بازی ویدیویی با حضور این دو تولید شد. جی و باب ساکت که شناخته شده‌ترین شخصیت‌های دوران حرفه‌ای اسمیت هستند حالا ۲۵ سال پس از اولین حضورشان در سینما دوباره به پرده‌ی نقره‌ای بازخواهند گشت.

از وقتی ساخت این دنباله تایید شد، طرفداران منتظر این بودند تا هرچه زودتر تولید فیلم آغاز شود. براساس توئیتی توسط کوین اسمیت، تولید Jay and Silent Bob Reboot از هفته آینده آغاز خواهد شد. توئیت این بازیگر نه تنها تاریخ شروع تولید فیلم را اعلام می‌کند، بلکه تغییر زندگی او پس از سکته قلبی که داشته را نیز نشان می‌دهد.

تقریبا یکسال پیش بود که اسمیت دچار حمله قلبی شدیدی شد. او پس از این اتفاق، کاهش وزن شدیدی را تجربه کرد و گیاهخوار شد و به نظر می‌آید سبک زندگی جدیدی را پیش گرفته است. Jay and Silent Bob Reboot اولین فیلم او پس از مواجه شدن با مشکل قلبی است و اینکه او دوباره داستان این شخصیت‌های شناخته شده را روایت خواهد کرد، علاوه بر آرامش دادن به اسمیت موردانتظار طرفداران هم بوده است. داستان فیلم از این قرار است که جی و باب ساکت به هالیوود سفر می‌کنند تا از ساخت ریبوت فیلمی که براساس زندگی آن‌ها ساخته شده جلوگیری کنند. با توجه به صحبت‌های اسمیت، Jay and Silent Bob Reboot با دنباله‌ها، بازسازی‌ها و ریبوت‌ها شوخی خواهد کرد، آن هم با وجود اینکه خود فیلم هرسه موارد ذکرشده را شامل می‌شود.

کوین اسمیت همیشه در فیلمسازی به اندازه کافی از احمقانه بودن استفاده کرده، و طی این سال‌ها شخصیت‌های داستانی خودش را وفادار به دنیای Askewniverse که خودش آن را خلق کرده نگه داشته است. با بازگشت اسمیت به ریشه‌هایش با شخصیت‌های جی و باب ساکت، او نه تنها به طرفداران این شانس را داده تا فیلم جدیدی با حضور این شخصیت‌های محبوب ببینند، بلکه ادای احترامی به طرفدارانی داشته که طی این سال‌ها از او حمایت کرده و اجازه داده‌اند او هر داستانی که خودش دوست دارد را بسازد. اسمیت در سن ۴۸ سالگی همچنان یکی از سرسخت ترین و مستقل‌ترین فیلمسازان حال حاضر سینماست. او بیشتر این موفقیت را مدیون چشم انداز مثبت و تلاش بی‌وقفه‌ی خودش است، اما بخشی از این موفقیت هم به دلیل تمایل او به ساختن فیلم‌هایی مثل Jay and Silent Bob Reboot است تا به هرشکلی طرفداران را سرگرم کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.