اکران و پخش اولین قسمت از مجموعه رقص روی شیشه در پردیس کوروش

19 February 2019 - 13:30

مجموعه نمایش خانگی “رقص روی شیشه” یکی از پر بازیگرترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی مهدی گلستانه ساخته شده که فیلمنامه این مجموعه نیز بر اساس طرحی از ابوالفضل کاهانی بوده است. نویسندگی این مجموعه نمایش خانگی بر عهده طلا معتضدی بوده و همچنین کار تهیه‌کنندگی این اثر نمایش خانگی نیز بر عهده پیمان جعفری است.

کلیه مراحل تولید و ساخت این مجموعه پر کار در سال ۹۷ انجام شده و به اتمام رسیده است.

اولین قسمت این سریال در روز ۲۹ بهمن ماه سال ۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش گردید و در ۲۶ قسمت قرار است ارائه شود.

در هر یک از قسمت‌های این سریال یک خواننده خاص انتخاب شده که برای هر اپیزود می‌خواند و برای تیتراژ اصلی و اولیه این مجموعه ماکان بند هنر نمایی می‌کنند. تاکنون خوانندگانی که حضورشان در این مجموعه تلویزیونی قطعی شده است به شرح زیر است:

محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، رضا صادقی، بابک جهانبخش، یاس و هوروش بند

تاکنون دو قطعه برای این سریال پخش و ساخته شده که توسط ماکان بند و یاس خوانده شده است. نام قطعه‌ها به ترتیب رفت و سفارشی است.

از جمله بازیگرانی که در این اثر به ایفای نقش پرداختند به ترتیب زیر است:

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، مهرداد صدیقیان، میترا حجار، سیاوش چراغی‌پور، ابوالفضل میری، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلسا کریم‌زاده، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، هدی زین‌العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بیتا فرهی، سحر قریشی، دانیال کریمی‌، مریم نصرتی، دنیا انبیر، همایون ارشادی، ترلان پروانه، علیرضا زمانی‌نسب، عیسی یوسفی‌پور، عباس توفیقی، احسان سعادتی، یاس (یاسر بختیاری)  و حسین شمس رضوی، نسیم فروغ، آرش یزدان، مریم نصرتی، احسان سعادتی، حسین شمس رضوی، کیارش حقگو، ترانه کوهستانی، سلمان خطی، فرشید صمدی پور، فرامرز روشنایی

در خلاصه داستان این مجموعه این طور آمده است:

داستان این سریال یک ملودارم اجتماعی است که درباره زندگی دو شخصیت این داستان یعنی یغما و رعنا است که بسیار دوران خوش و خوب و عاشقانه‌ای دارند اما رازهایی در زندگی این دو نفر وجود دارد که آنها تاکنون به پنهان کردن آن می‌پرداختند و در این زمان این رازها زندگی آنها را تهدید می‌کند و این پنهان کاری‌های انجام شده داستان‌های عجیب و وحشتناکی برای آنها رقم می‌زند.

دیگر عوامل این سریال به صورت زیر است:

مدیر فیلمبردارى: مرتضى غفورى، مدیر صدابردارى: محمد کیان ارثی، طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچى، تدوین: سپیده عبدالوهاب، عکاس: حبیب مجیدی، مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى، مدیر برنامه‌ریزى و دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، مدیر تولید: فروغ شاهسوند، طراح جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار و مجرى طرح: مانترا فیلم تابا

به گزارش سینماگیمفا (سینمافارس)، در روز ۲۸ بهمن ماه سال ۹۷ اولین نمایش قسمت ابتدایی این سریال در پردیس سینمایی کوروش واقع در اتوبان ستاری انجام شد که با حضور هنرمندان و بازیگران زیادی همراه بود. در مراسم افتتاحیه این مجموعه تلویزیونی بازیگران زیادی از جمله مهتاب کرامتی، بیتا فرهی، حامد کمیلی، همایون ارشادی، هدی زین‌العابدین، جواد یحیوی، ابوالفضل میری، صفر کشکولی، نگار فروزنده، نورا هاشمی، نگین معتضدی و همچنین خوانندگانی من جمله یاسر بختیاری،  مهدی دارابی و بابک جهانبخش حضور به عمل رساندند و به تماشای این قسمت نشستند. پخش این قسمت در دو سالن مجزا انجام شد.

همچنین مهدی گلستانه کارگردان این سریال نیز در این مراسم حضور داشت و از مردم خواست تا برای حمایت از هنرمندان از نسخه اصل این سریال استفاده و کپی نکنند.

او این طور گفت: این پروژه حاصل زحمت ۱۸۰ نفر به شکل مستقیم و ۵۰۰ نفر به شکل غیرمستقیم است.

در ادامه عکس های اختصاصی این مراسم را می‌توانید ببینید.
عکاسان: مهتاب جعفری و کتایون علاقه بندی

به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

https://instagram.com/cinemafars.official?utm_source=ig_profile_share&igshid=lb8c0n2zdtrq

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.