تریلر قسمت پایانی فصل سوم سریال True Detective منتشر شد

19 February 2019 - 11:30

درست پس از اپیزود شب گذشته‌ی فصل سوم سریال True Detective «کارآگاه حقیقی»، شبکه HBO تریلر اپیزود پایانی این فصل را منتشر کرد. اپیزود هفتم تقریبا تمام تکه‌های این فصل جذاب را کنار هم چید، و مایکل روکر (Michael Rooker) را به عنوان رییس کارخانه‌ی هویت و آدم بد احتمالی داستان معرفی کرد. دیدیم که هویت و وین (با بازی ماهرشالا علی (Mahershala Ali)) در سال ۱۹۹۰ با هم ملاقات کردند، که این سوال را به وجود می‌آورد چرا وین حاضر شده با مستندساز تلویزیونی مصاحبه کند. آیا او به دنبال حقیقت است یا فقط می‌خواهد دیگران را از دانستن حقیقت دور کند؟ در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

همه چیز هفته آینده مشخص خواهد شد، و با وجود اینکه برخی طرفداران به دلیل فصل دوم ضعیف این سریال دیگر علاقه‌ای به تماشای فصل سوم نداشتند، شخصا از کاری که نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) سازنده‌ی سریال در فصل سوم انجام داده راضی هستم. نقش آفرینی‌های عالی توسط علی، کارمن اجوگو (Carmen Ejogo)، استفن دورف (Stephen Dorff) و اسکوت مک‌نیری (Scoot McNairy) دلایل خوبی برای تماشای سریال هستند، جایی که علی و دورف روش‌های جالبی برای نمایش شخصیت‌هایشان طی خطوط زمانی مختلف پیدا کرده‌اند.

خیلی مشتاقیم ببینیم پیزولاتو و دنیل سکهایم (Daniel Sackheim) این داستان را چگونه به پایان می‌رسانند، چون طی مصاحبه با سکهایم متوجه شدیم در اپیزود پایانی شاهد اشارات بیشتری به فصل اول سریال خواهیم بود.

اپیزود پایانی فصل سوم سریال True Detective در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) پخش خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.