سریال‌های مارولی Punisher و Jessica Jones توسط نتفلیکس کنسل شدند

19 February 2019 - 09:00

سریال‌های The Punisher «مجازاتگر» و Jessica Jones «جسیکا جونز» توسط نتفلیکس کنسل شدند. قبلا هم سه سریال مارولی دیگر این شبکه یعنی Iron Fist «مشت آهنین»، Luke Cage «لوک کیج» و Daredevil «دردویل» کنسل شده بودند. البته فصل سوم سریال Jessica Jones پخش خواهد شد و آخرین فصل این سریال خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نتفلیکس در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

سریال مارولی The Punisher برای فصل سوم به نتفلیکس برنمی‌گردد. استیو لایت‌فوت (Steve Lightfoot) شورانر سریال، عوامل و بازیگران عالی این سریال شامل جان برنثال (Jon Bernthal) سریالی موفق و جذاب به مخاطبان ارائه دادند، و ما خیلی خوشحالیم که حاصل تلاش آن‌ها را در نتفلیکس نمایش دادیم.

همچنین در مورد دیگر سریال مارولی شبکه تصمیم گرفتیم فصل سوم Jessica Jones آخرین فصل این سریال باشد. ما از ملیسا روزنبرگ (Melissa Rosenberg) شورانر سریال، کریستن ریتر (Krysten Ritter) و کل بازیگران و عوامل برای سه فصل عالی این سریال محبوب سپاسگزاریم. همچنین از مارول به دلیل پنج سال همکاری پرسود سپاسگزاریم و از طرفداران مشتاقی که این سریال را از ابتدا دنبال کردند متشکریم.

جان برنثال بازیگر سریال The Punisher که برای بازی در فیلم The Many Saints of Newark پیش‌درآمد سریال The Sopranos «سوپرانوز» آماده می‌شود، با پستی در اینستاگرام با طرفداران خداحافظی کرد.

این خبر نقطه‌ی پایانی برای دنیای سریالی مارول در نتفلیکس است که کارش را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرده بود، و شامل چهار سریال اصلی به همراه مینی‌سریال The Defenders «مدافعان» می‌شد. نتفلیکس مدعی شده پایان سریال Jessica Jones پایانی موردپسند طرفداران خواهد بود.

فصل دوم و پایانی سریال The Punisher ماه گذشته از نتفلیکس پخش شد. هنوز تاریخ پخش فصل سوم و پایانی سریال Jessica Jones اعلام نشده است.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.