انتخاب کارگردان Westworld برای کارگردانی سریال فانتزی The Wheel Of Time

19 February 2019 - 22:30

اوتا بریشویتز (Uta Briesewitz) کارگردان سریال Westworld «وست‌ورلد» قرار است دو اپیزود اول سریال The Wheel Of Time «چرخ زمان» محصول آمازون براساس رمان فانتزی رابرت جوردن (Robert Jordan) را کارگردانی کند. آمازون پرایم این سریال محصول بخش تلویزیونی سونی را در بیش از ۲۰۰ کشور پخش خواهد کرد، که توسط ریف جادکینز (Rafe Judkins) نویسنده‌ی سریال Agents of S.H.I.E.L.D «ماموران شیلد» ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رمان The Wheel of Time که در بازار جهانی ۹۰ میلیون نسخه از آن به فروش رسیده، در دنیایی گسترده و حماسی جریان دارد که در آن جادو وجود دارد، اما فقط زنان می‌توانند از آن استفاده کنند. این رمان داستان مویرین، یکی از اعضای سازمانی زنانه و پرقدرت به نام آئس سدای را دنبال می‌کند که به همراه پنج مرد و زن جوان وارد سفری خطرناک در سراسر دنیا می‌شود. مویرین معتقد است یکی از آن‌ها تناسخ شخصی بسیار پرقدرت است، که در پیش‌گویی‌ها گفته شده او یا دنیا را نجات می‌دهد یا آن را نابود می‌کند. این سریال قرار است ویژگی‌های خاصی از فرهنگ اروپا و آسیا را به نمایش بگذارد، که مهمترین آن‌ها ذات چرخشی زمان در فرهنگ بودیسم و هندوئیسم است.

جادکینز شورانر و تهیه کننده اجرایی سریال خواهد بود که ریک سلویج (Rick Selvage)، لری ماندراگون (Larry Mondragon)، تد فیلد (Ted Field)، مایک وبر (Mike Weber) و درن لمکه (Darren Lemke) نیز او را به عنوان تهیه کننده اجرایی همراهی می‌کنند.

بریشویتز کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های Westworld «وست‌ورلد»، This Is Us «این ما هستیم»، Jessica Jones «جسیکا جونز»، Orange Is The New Black «نارنجی مد روز است»، Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» و فصل سوم Stranger Things «چیزهای عجیب» را برعهده داشته است.

منبع:‌ Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.