نامه‌ی جف لوب خطاب به طرفداران سریال‌های مارولی نتفلیکس

19 February 2019 - 23:00

پس از اعلام خبر کنسلی سریال‌های مارولی Jessica Jones «جسیکا جونز» و The Punisher «مجازاتگر» توسط نتفلیکس، جف لوب (Jeph Loeb) نائب رئیس بخش تلویزیونی مارول نامه‌ای خطاب به طرفداران منتشر کرد. وقتی Daredevil «دردویل»، Iron Fist «مشت آهنین» و Luke Cage «لوک کیج» را به این دو سریال کنسل شده اضافه کنید تعداد سریال‌های مارولی کنسل شده‌ی این شبکه به پنج عدد می‌رسد. حتی اگر قرار باشد سریال کراس‌اور آن‌ها یعنی The Defenders «مدافعان» را در نظر بگیریم تعداد آن‌ها به شش سریال می‌رسد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

البته همچنان شایعاتی مبنی بر این وجود دارد که این شخصیت‌ها در سرویس استریم دیزنی پلاس، یا شبکه هولو که بخش بزرگی از آن در اختیار دیزنی است دوباره احیا می‌شوند. اگرچه ممکن است این اتفاق بیفتد، اما لوب در نامه‌ای از طرفداران فداکار مارول به دلیل حمایتشان سپاسگزاری کرده است. او در این نامه نوشته است:

این کار در تاریخ بی‌سابقه بود. چهار سریال تلویزیونی مجزا، هرکدام با شورانر، نویسندگان، کارگردانان، بازیگران و عوامل مستعد که طی چند ماه پخش شدند و پس از آن در یک سریال کراس‌اور در قلب نیویورک با هم دیدار کردند. ما آن‌ها را مدافعان نامیدیم. ما همگی با تماشای داستان دردویل، جسیکا جونز، لوک کیج، مشت آهنین و مجازاتگر هیجان‌زده شدیم. همه می‌گفتند چنین کاری غیرممکن است. اما مارول تیم‌هایی فوق‌العاده برای نویسندگی، تهیه کنندگی، کارگردانی، تدوین و آهنگسازی ۱۳ فصل و ۱۶۱ اپیزود استخدام کرده بود. لحظه‌ای در گوگل به جستجوی نام بازیگران، نویسندگان، کارگردانان و عواملی که بهترین عملکرد خود را در این سریال‌ها به نمایش گذاشتند بپردازید. ما عاشق هر لحظه از این سریال‌ها شدیم. و همه‌ی این کارها فقط برای شما – طرفداران – بود که در سراسر جهان از ما حمایت کردید و باعث شدید این تلاش‌ها بی‌پاسخ نمانند. بنابراین از شما سپاسگزاریم. از طرف تمامی اعضای بخش تلویزیونی مارول، ما به شدت به طرفداران و مخاطبان خودمان افتخار می‌کنیم. شاید شبکه‌ی همکار ما تصمیم گرفته دیگر نمی‌خواهد داستان این شخصیت‌های عالی را روایت کند… اما شما مارول را بهتر از این می‌شناسید. همانطور که پدر متیو مورداک گفت: ارزش یک مرد به این نیست که چطور زمین بخورد، بلکه به این است که چطور از زمین بلند می‌شود. این داستان ادامه دارد…!

با وجود این اتفاقات، لوب نسبت به آینده‌ی احتمالی این شخصیت‌ها خوش‌بین است. به هرحال مارول در بخش سینمایی به شدت موفق بوده و گویا خیال متوقف شدن ندارد، که یعنی به احتمال زیاد این شخصیت‌ها دوباره برخواهند گشت، حالا اینکه به چه شکلی برمی‌گردند هنوز مشخص نیست.

منبع:‌ Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.