احتمال حضور دنیل مکدونالد و جبوکی یانگ-وایت در فیلمی به تهیه‌کنندگی کمپانی پارامونت پلیرز پیک

20 February 2019 - 13:03

دنیل مکدونالد (Danielle Macdonald) و جبوکی یانگ-وایت (Jaboukie Young-White) در حال مذاکره برای بازی در یک کمدی فعلا بدون نام، به کارگردانی ایمی یورک روبین (Amy York Rubin) است، که محصول کمپانی پارامونت پلیرز (Paramount Players)، هستند. فیلم‌نامه این کمدی را بو برنهام (Bo Burnham) نوشته است و خود برنهام-فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان فیلم تحسین‌شده Eight Grade (کلاس هشتم)- به همراه کریس استورر (Chris Storer) تهیه‌کنندگی این کمدی را نیز بر عهده دارد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

تا به حال عناوینی مثل Gay Kid و Fat Chick برای این کمدی در نظر گرفته شده اما در حال حاضر نام قطعی و مشخصی ندارد ولی به‌ هر حال قبل از تولید، نام جدیدی برایش تعیین خواهد شد.

روبین اپیزودهای SMILF و Angie Tribeca را کارگردانی کرده و قصد دارد نخستین تجربه‌اش در کارگردانی یک فیلم اصلی را روی یکی از این اپیزودها انجام دهد.

مکدونالد در فیلم موردعلاقه فستیوال Sundance یعنی $PattiCake (کیک پتی$) بازی کرده، و در حال حاضر نیز در کنار جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston) در کمدی Dumplin (خپل) محصول کمپانی نتفلیکس و هم‌چنین در کنار ساندرا بالوک (Sandra Bullock) در فیلم Bird Box (جعبه پرنده) از شبکه نتفلیکس، بازی می‌کند. به علاوه در فیلم کوتاه Skin (پوست) که نامزد جایزه اسکار هم شده حضور دارد.

یانگ-وایت نیز در فیلم‌های Rough Night (شب سخت) و Set It Up (ترتیب ملاقات را بده) بازی کرده است، و هم‌چنین یک استندآپ کمدین است که گزارشگر برنامه The Daily Show (برنامه روزانه) نیز بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.