ایفای نقش جیک ریان در پایلوت کمدی Chad به کارگردانی نسیم پدراد

20 February 2019 - 16:07

بازیگر برجسته فیلم Eight Grade (کلاس هشتم): جیک ریان (Jake Ryan) قرار است به عنوان بازیگر نقش اول در پایلوت کمدی Chad (چاد) از شبکه تی‌بی‌اس (TBS) در مقابل نسیم پدراد (Nasim Pedrad) به ایفای نقش بپردازد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این کمدی خانوادگی خاورمیانه‌ای تک‌دوربینه که توسط پدراد ساخته و نوشته شده، داستان یک پسر ایرانی ۱۴ ساله دبیرستانی به نام چاد (با بازی پدراد) را روایت می‌کند که نومیدانه تلاش می‌کند تا از پس سبک زندگی مادرش برآید و خود را با آن وفق دهد و هویت فرهنگی خود را نیز با شرایط موجود سازگار کند.

ریان نقش پیتر، بهترین دوست چاد را بازی می‌کند، یک احمق دوست‌داشتنی که چیزی برای ثابت کردن ندارد و «آن‌قدر بی‌دغدغه است که سن بلوغ دارد او را خراب می‌کند». پیتر هیچ دلهره‌ای برای روز اول دبیرستان ندارد. و بر خلاف چاد که عصبی و پریشان است، از این‌که محبوب و مورد توجه نیست راضی است و تنها آماده خوش‌گذرانی است و بس.

پدراد تهیه‌کننده اجرایی است، و با همکاری هیس دوینپورت (Hayes Devenport) شورانر فیلم نیز می‌باشد. اولی اوبست (Oly Obst) از طرف کمپانی فیلم‌سازی ۳Arts و راب راسل (Rob Rosell) از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر فیلم هستند.

ریان علاوه بر ایفای نقش گیب در فیلم تحسین‌شده Eight Grade به کارگردانی بو برنهام (Bo Burnham)، اخیرا هم در دو اپیزود از فیلم Splitting Up Together (با هم یکی شدن) از شبکه ABC نیز حضور داشته است. در آینده نیز شاهد حضورش در فیلم The Cool Kids (بچه‌های باحال) از شبکه فاکس خواهیم بود که بهار امسال به روی آنتن خواهد رفت. از جمله کارهای دیگرش نیز می‌توان به Isle of Dogs (جزیره سگ‌ها)، Moonrise Kingdom (قلمرو طلوع ماه)، و The Comedians (کمدین‌ها) اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.