احتمال پیوستن جاناتان میجرز به فیلم Da 5 Bloods محصول نتفلیکس

20 February 2019 - 17:30

جاناتان میجرز (Jonathan Majors) در حال مذاکره برای بازی در فیلم Da 5 Bloods محصول نتفلیکس ساخته‌ی اسپایک لی (Spike Lee) است. این فیلم داستان کهنه سربازان جنگ ویتنام را دنبال می‌کند که برای پیدا کردن معصومیت از دست رفته‌ی خودشان به جنگل برمی‌گردند. فیلم قبلی لی BlacKkKlansman «بلکککلنزمن» بود که در ۶ بخش نامزد اسکار شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Da 5 Bloods درباره‌ی گروهی از کهنه سربازان است که تلاش می‌کنند طی سفری پیرامون رستگاری روحی به خود سروسامان بدهند. نقش میجرز در این فیلم هنوز مشخص نیست. بازیگرانی از جمله چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، ژان رنو (Jean Reno) و دلروی لیندو (Delroy Lindo) از قبل برای بازی در این فیلم انتخاب شده بودند.

اسپایک لی به همراه کوین ویلموت (Kevin Willmott)، نویسندگی فیلمنامه را براساس داستانی از دنی بیلسون (Danny Bilson)، پل دمو (Paul DeMeo) و متیو بیلینگزلی (Matthew Billingsly) برعهده دارند. لی، بیاتریز لوین (Beatriz Levin)، لوید لوین (Lloyd Levin) و جان کیلیک (Jon Kilik) تهیه کنندگان این فیلم هستند.

میجرز چند وقتی است به موفقیت‌های خوبی رسیده: او به خاطر بازی در فیلم The Last Black Man in San Francisco «آخرین مرد سیاهپوست در سان فرانسیسکو» در جشنواره فیلم ساندنس تحسین شد. او به زودی در فیلم علمی تخیلی مهیج Captive State «دولت اسیر» به کارگردانی روپرت وایت (Rupert Wyatt) دیده خواهد شد. او همچنین قرار است در فیلم The Trial of the Chicago 7 به کارگردانی آرون سورکین (Aaron Sorkin) نقش بابی سیل موسس حزب پلنگ سیاه را بازی کند.

میجرز به زودی در سریال درام Lovecraft Country ساخته‌ی جوردن پیل (Jordan Peele) حضور خواهد داشت. او همچنین به تازگی بازی در فیلم Jungleland ساخته‌ی مکس وینکلر (Max Winkler) را در کنار چارلی هونام (Charlie Hunnam)، جک اوکانل (Jack O’Connell) و جسیکا باردن (Jessica Barden) به پایان رسانده است.

نتفلیکس امسال در اسکار در شرایطی برابر با فاکس سرچلایت ۱۵ نامزدی کسب کرده است. ده تا از این نامزدی‌ها متعلق به فیلم Roma «رم» ساخته‌ی آلفونسو کوارون (Alfonso Cuaron) و سه تای آن‌ها متعلق به فیلم The Ballad of Buster Scruggs «تصنیف باستر اسکروگز» ساخته‌ی برادران کوئن (Coen Brothers) است.

منبع:‌ Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.