پیوستن دیوید دستمالچیان بازیگر Ant-Man and the Wasp به فیلم پرستاره‌ی Dune

20 February 2019 - 18:00

دیوید دستمالچیان (David Dastmalchian) که در فیلم‌هایی از جمله The Dark Knight «شوالیه تاریکی»، Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه‌ای و زنبورک» و Bird Box «جعبه پرنده» حضور داشته، برای بازی در نقش پیتر دی وریس در فیلم پرستاره‌ی Dune ساخته‌ی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در این فیلم که براساس رمانی علمی تخیلی نوشته‌ی فرانک هربرت (Frank Herbert) ساخته می‌شود بازیگرانی از جمله تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، جاش برولین (Josh Brolin)، استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård)، خاویر باردم (Javier Bardem) و شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling) حضور دارند. جیسون موموآ (Jason Momoa) و زندایا (Zendaya) در حال مذاکره برای بازی در دو نقش کلیدی هستند.

پیتر دی وریس شخصیت پیچیده‌ای است، انسانی که آموزش دیده تا با انجام عملیات ذهنی با کامپیوترها به رقابت بپردازد.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط ویلنوو، اریک راث (Eric Roth) و جان اسپیتز (Jon Spaihts) نوشته شده است. این فیلم داستان پل آتریدس را دنبال می‌کند که خانواده‌اش کنترل سیاره بیابانی آراکیس را برعهده می‌گیرند. این سیاره به عنوان تنها منبع یک ماده‌ی خاص، بین خانواده‌های اشرافی علاقمندان زیادی دارد. پس از اینکه به پل و خانواده‌اش خیانت می‌شود، این داستان تم‌های سیاست، مذهب و رابطه‌ی بشریت با طبیعت را بررسی می‌کند و پل را به سمت شورشی هدایت می‌کند تا دوباره کنترل آراکیس را به دست آورد.

دستمالچیان قرار است یکی از نقش‌های اصلی سریال Reprisal «تلافی» محصول هولو را بازی کند. فیلم All Creatures Here Below با بازی او در کنار کارن گیلان (Karen Gillan) و جنیفر موریسون (Jennifer Morrison) توسط گلدوین فیلمز خریداری شد و قرار است بهار آینده اکران شود.

فیلم Dune در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۹ آبان ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.