«آشغال‌های دوست داشتنی» پرفروش‌ترین فیلم هفته شد

20 February 2019 - 14:00

در اولین هفته پس از جشنواره فیلم فجر چند فیلم جدید روی پرده رفتند و «آشغال‌های دوست داشتنی» ساخته محسن امیریوسفی که بعد از شش سال توقیف راهی سینماها شده است، پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. این فیلم در هفت روی ابتدای اکران نزدیک به ۱ میلیارد تومان فروخت.

بر اساس جدول فروش سایت سینماتیکت «آشغال‌های دوست داشتنی» در حالی ۹۷۲ میلیون تومان فروخته که تعداد سینماهایش از فیلم‌های دوم و سوم جدول پرفروش‌ها بسیار کمتر است.

«هت‌تریک» سومین فیلم سینمایی رامتین لوافی با بازی امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر و ماهور الوند دیگر فیلم جدید اکران شده است که با ۳۴۵ میلیون تومان چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

«جن زیبا» ساخته بایرام فضلی و با بازی نورگل یشیلچای ستاره سینمای ترکیه آغاز خوبی نداشت و ۲۱۵ میلیون تومان در هفته اول به دست آورد و پنجم شد.

رده‌های دوم و سوم جدول فروش به ترتیب در اختیار دو فیلم کمدی «پارادایس» و «قانون مورفی» قرار گرفت. «پاردایس» به فروش هفتگی ۵۶۴ میلیون تومانی رسید و مبلغ کل فروش خود را به ۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رساند. «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان هم در یک هفته اخیر ۵۰۵ میلیون تومان فروخت و فروش کلی‌اش از مرز ۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان گذشت.

دیگر فیلم‌های جدید اکران شده وضعیت بدتری دارند. «ماموریت غیرممکن» ساخته یعقوب غفاری کمتر از ۹۰ میلیون تومان فروخت و «سوءتفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی با وجود بازیگران مشهورش فقط ۸۲ و نیم میلیون تومان درآمد کسب کرد. فیلم کودک و نوجوان «ضربه فنی» هم در هفته اول ۱۳ میلیون تومان فروخت.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.