جی بروشکل و امریکا فرارا ۱۲ سال است که در فرانچایز How to Train Your Dragon حضور دارند!

21 February 2019 - 09:43

نه سال پس از منتشر شدن قسمت اول از فرانچایز How to Train Your Dragon «چگونه اژدهاتونو آموزش بدید» ، جی بروشکل (Jay Baruchel) و امریکا فرار (America Ferrara) دوباره برای هنرنمایی در نقش به ترتیب هیکاپ (Hiccup) و آسترید (Astrid) بازگشته‌اند. هر چند که قسمت سوم فیلم یعنی The Hidden World «جهان پنهان» به عنوان قسمت نهایی این فرانچایز اعلام شد، اما هیچ تضمینی برای اینکه این فیلم هبجان انگیز دوباره برای کودکان و بزرگسالان ساخته نشود وجود ندارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در قسمت جدید فیلم (جهان پنهان)، دیگر هیکاپ در جایگاهی که در قسمت اول فرانچایز داشت، یعنی یک پسرک بی‌دست و پا که از همه جا رانده شده است چون نمی‌توانست مانند  هم سن و سال‌هایش با اژدها‌های دیگر مبارزه کند، قرار ندارد. الان هیکاپ تنها رئیس و حاکم برک (Berk) است و او برای متحد کردن ساکنان برک با اژدهاها، مسئول است و قصد دارد اتحادی که هم مردم و هم اژدهاها در آن خوشحالند را بسازد. اما مشکل آن‌ها، اژدهایشان اتوپیا (utopia) است که باعث ایجاد ازدحام، و مانع امنیت مردم است. بنابراین این مشکل هیکاپ و بی‌دندون (Toothless) است که خانه‌ی جدیدی برای اتوپیا پیدا کنند و همان زمان است که دنیایی پنهان و افسانه‌ای توجه هیکاپ را به خود جلب می‌کند.

With How to Train Your Dragon: The Hidden World در تاریخ بیست و دوم فوریه اکران خواهد شد. در صحبتی که با جی بروشکل و امریکا فرارا درباره‌ی چگونگی شکل هیکاپ و آسترید در بزرگسالی آن‌ها شد، آن‌ها ابتدا به اینکه هیکاپ و آسترید در قسمت جدید چه شکلی خواهند داشت پرداختند زیرا باید با آن سنجیده شود. شما می‌توانید تمام حرف ‌های این دو را در زیر مشاهده کنید:

DreamWorks Animation داستان شگفت انگیزی درباره‌ی رشد کردن، و پیدا کردن شجاعت برای مواجهه شدن با اتفاقات ناشناخته، و اینکه هیچ چیز نمی‌تواند باعث شود که شما بیخیال هدفتان شوید می‌گوید. این داستان از دوستی عجیب و غریبی بین یک نوجوان و یک اژدهای خشم شب آغاز می‌شود و به یک ماجراجویی حماسی در زندگیشان تبدیل می‌شود. به عجیب‌ترین قسمت از محبوب‎‌ترین فرانچایز تاریخ سینما یعنی How to Train Your Dragon: The Hidden World خوش ‌آمدید.

هیکاپ، فرمانروا و حکم‌ران جدید در کنار آسترید، از اتوپیا همان اژدهای بی‌نظم، یک اژدهای منحصر به فرد و باهوش ساخته‌اند. با ظاهر شدن خشم نور، روستا با تاریک‌ترین تهدیدی که تا به حال سابقه نداشته است رو به‌رو می‌شود. هیکاپ و بی‌دندون باید تنها جایی را که می‌شناسند، ترک کنند. و در این سفر آن‌ها به وجود جهان مخفی که تنها در افسانه‌ها وجود دارد، پی می‌برند. اژدها و سوار آن، برای تمام گنجینه‌هایی که تاکنون با آن‌ها رشد کردند، تا انتهای زمین خواهند جنگید.

مبیع: کالیدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.