خروج اما تامپسون از انیمیشن Luck محصول اسکای‌دنس پس از استخدام جان لستر

20 February 2019 - 23:30

به نظر می‌آید نتیجه‌ی استخدام بحث‌برانگیز جان لستر (John Lasseter) رییس سابق کمپانی پیکسار و بخش انیمیشنی دیزنی برای ریاست استودیوی انیمیشنی اسکای‌دنس حداقل باعث جدایی یک بازیگر مهم از اثر بعدی این کمپانی شده است. اسکای‌دنس اوایل سال جدید میلادی با تصمیمی شوکه‌کننده جان لستر سازنده‌ی انیمیشن‌های Toy Story «داستان اسباب بازی» و Cars «ماشین‌ها» را پس از اخراج از دیزنی استخدام کرد. لستر سال گذشته متهم به بدرفتاری اخلاقی شد و دیزنی تصمیم گرفت قرارداد او که ماه دسامبر به پایان می‌رسید را تمدید نکند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از استخدام لستر توسط کمپانی اسکای‌دنس، اما تامپسون (Emma Thompson) از صداپیشگی در انیمیشن Luck «شانس» محصول بعدی اسکای‌دنس کناره‌گیری کرد، که دلیل اصلی آن حضور لستر در این کمپانی بوده است. این اولین خروج یک بازیگر از اسکای‌دنس پس از استخدام لستر است، اما احتمالا آخرین آن‌ها نخواهد بود و استخدام لستر برای اسکای‌دنس مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد.

پس از استخدام لستر، اسکای‌دنس هالی ادواردز (Holly Edwards) رییس بخش تولید این کمپانی را به عنوان سخنگوی لستر انتخاب کرد. این کار بدون شک برای رفع نگرانی‌ها حول استخدام لستر بوده، اما همانطور که جدایی تامپسون نشان داد این مسئله به این راحتی حل نمی‌شود.

تامپسون قبل از جدایی از این پروژه، جلسات ضبط صدایی برای انیمیشن Luck انجام داده است. این یکی از دو پروژه‌ی در حال تولید اسکای‌دنس است، و داستان آن حول دو سازمان رقیب می‌چرخد که نماینده‌ی خوش شانسی و بدشانسی هستند. پروژه‌ی دیگر، داستانی درباره‌ی نوجوانی جادویی به کارگردانی ویکی جنسون (Vicky Jenson) کارگردان انیمیشن Shrek «شرک» است. هنوز مشخص نیست برنامه‌های لستر چطور پیش خواهند رفت، اما به نظر می‌آید ترفیع دادن به یک زن در کمپانی باعث نشده مشکلات قبلی لستر فراموش شود.

تامپسون به زودی در فیلم Men in Black: International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» دیده خواهد شد. او همچنین در فیلم کمدی رمانتیک Last Christmas «آخرین کریسمس» به کارگردانی پل فیگ (Paul Feig) بازی می‌کند و نویسندگی آن را به همراه فیگ برعهده دارد. او در فیلم Late Night «دیروقت» که در جشنواره فیلم ساندنس مورد تحسین قرار گرفت نیز بازی کرده است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.