دن بیرد و کوری مایکل اسمیت به سریال Utopia پیوستند

21 February 2019 - 14:30

دن بیرد (Dan Byrd) و کوری مایکل اسمیت (Cory Michael Smith) نقش مقابل ساشا لین (Sasha Lane) را در فیلم Utopia، سریال بریتانیایی اقتباسی آمازون، بازی می‌کنند که توسط گیلیان فلین (Gillian Flynn) نوشته شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال Utopia درباره گروهی از جوانان است که بصورت آنلاین با هم دوست می‌شوند و بعد از درگیر شدن با رمان گرافیکی زیرزمینی فرقه‌ای، گیر ارگان دولتی می‌افتند. در کتاب کمیک، آن‌ها پی به نظریه‌های توطئه می‌برند که ممکن است واقعی باشند و وارد موقعیت خطرناک، منحصر به فرد و خاصی برای نجات دنیا می‌شوند.

بیرد نقش ایان را ایفا می‌کند. ایان به دانشگاه آنلاین می‌رود، و توی یک آپارتمان کوچک با مادربزرگش در کانتون، اوهایو، زندگی می‌کند. او که دوست دارد زندگی هیجانی خارج از زندگی مجازی‌اش داشته باشد، وارد ماموریتی برای کشف رازهای رمان گرافیکی Utopia می‌شود که بکی گرداننده گروهش است.

اسمیت نقش توماس کریستی را ایفا خواهد کرد. توماس باهوش و بلندپرواز، در آزمایشگاه کریستی تحت نظر پدر دانشمندش کار می‌کند. او به دنبال کپی رمان گرافیکی Utopia بنا بر دلایل خاصی است.

علاوه بر لین، بیرد و اسمیت قبلا به بازیگرانی همچون رین ویلسون (Rainn Wilson) پیوستند. اقتباس آمازون محصول مشترک استودیو Endemol Shine North America/Kudos و استودیو آمازون است. جسیکا رودز (Jessica Rhoades)، کلی، Kudos و دیدریک سانتر و شارون هال (Sharon Hall) و فلین تهیه‌کنندگان اجرایی کار هستند.

بیرد، اخیرا نقش مقابل امی پوار (Amy Poehler) و تینا فی (Tina Fey) در فیلم Sisters بوده است. اسمیت در نقش ادوارد نیگما در سریال گاتهام ایفای نقش کرده و اخیرا در فیلم Carol نقش مقابل کیت بلانشت (Cate Haynes) و رونی مارا (Rooney Mara) بوده و در فیلم Wonderstruck نقش مقابل جولیان مور (Julianne Moore) است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.