مصاحبه سازندگان Fighting With My Family درباره‌ی این فیلم ورزشی

21 February 2019 - 21:30

حالا که فیلم Fighting with My Family «مبارزه با خانواده‌ام» در سینماهای محدودی اکران شده و این هفته در سالن‌های بیشتری به نمایش درمی‌آید، طی مصاحبه‌ای با استفن مرچنت (Stephen Merchant) نویسنده و کارگردان فیلم و پیج (Paige) درباره‌ی این فیلم صحبت کردیم. اگر تریلر این فیلم را ندیده‌اید، درام ورزشی Fighting with My Family براساس زندگی واقعی پیج یا همان سارایا جید بویس (Saraya-Jade Bevis) و از روی مستند The Wrestlers: Fighting with My Family «کشتی‌گیرها: مبارزه با خانواده‌ام» محصول سال ۲۰۱۲ ساخته شده است. او در خانواده‌ای کشتی‌گیر بزرگ شده و فیلم در نمایش این قضیه و اینکه چه تلاش‌هایی برای بستن قرارداد با WWE کرده خیلی خوب عمل می‌کند. فلورنس پیو (Florence Pugh) نقش پیج، نیک فراست (Nick Frost) نقش پدرش، لینا هیدی (Lena Headey) نقش مادرش، جک لودن (Jack Lowden) نقش برادرش، وینس وان (Vince Vaughn) نقش مربی او، و دواین جانسون (Dwayne Johnson) علاوه بر تهیه‌کنندگی فیلم، نقش خودش را نیز بازی می‌کند. در ادامه مطلب با سینماگیمفا همراه باشید.

طی این مصاحبه، پیج و مرچنت درباره‌ی نمایش این فیلم در جشنواره فیلم ساندنس و واکنش‌های عالی نسبت به آن، بامزه بودن فیلم و چیزهای دیگر صحبت کردند. در این مصاحبه همچنین از آن‌ها پرسیدیم دوست دارند در کدام سریال تلویزیونی بازی یا نویسندگی کنند، فیلم علمی تخیلی یا فانتزی موردعلاقه‌ی آن‌ها چیست، و در کودکی از چه فیلمی بیشتر ترسیده‌اند.

به شخصه از تماشای Fighting with My Family لذت بردم. این فیلم نه تنها خوش ساخت است، بلکه بامزه‌تر از آن چیزی است که باید باشد و این را مدیون فیلمنامه‌ی استفن مرچنت است. او خیلی خوب زندگی پیج را به نمایش گذاشته، بنابراین حتی اگر علاقه‌ای به کشتی ندارید تماشای این فیلم را به شما توصیه می‌کنم.

خلاصه رسمی فیلم Fighting with My Family:

این فیلم یک کمدی احساسی براساس زندگی واقعی پیج سوپراستار WWE است. او که در خانواده‌ای کشتی‌گیر به دنیا آمده، وقتی به همراه برادرش زک فرصت حضور در مسابقات WWE را به دست می‌آورند خیلی خوشحال می‌شوند. اما وقتی فقط پیج جایی در برنامه‌ی تمرینی مسابقات به دست می‌آورد، باید خانواده‌اش را رها کرده و با دنیای جدید و غریبه‌ای روبرو شود. ماجراجویی پیج باعث می‌شود تلاشش را بیشتر کند، برای خانواده‌اش مبارزه کند، و به دنیا اثبات کند آن چیزی که باعث متفاوت بودن او شده همان چیزی است که او را به یک ستاره تبدیل کرده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.