بازیگران و کارگردان پایلوت سریال خون‌آشامی Lost Boys محصول CW مشخص شدند

21 February 2019 - 21:00

بازیگران پایلوت سریال The Lost Boys «پسران گمشده» محصول شبکه CW مشخص شدند. تایلر پوزی (Tyler Posey) بازیگر سریال Teen Wolf «گرگینه نوجوان» و کیلی سانچز (Kiele Sanchez) بازیگر سریال Kingdom «پادشاهی» برای بازی در دوتا از سه نقش اصلی سریال انتخاب شده‌اند، و مدالیون رحیمی (Medalion Rahimi) و داکوتا شاپیرو (Dakota Shapiro) نیز نقش‌های دیگر این سریال کمدی ترسناک را بازی می‌کنند. کاترین هاردویک (Catherine Hardwicke) کارگردانی این پایلوت را برعهده دارد، که توسط استودیوی برادران وارنر تهیه می‌شود و در آن شاهد بازگشت هاردویک به ژانر خون‌آشامی پس از کارگردانی اولین فیلم سری Twilight «گرگ و میش» هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

The Lost Boys نوشته شده توسط هدر میچل (Heather Mitchell) در ساحلی آفتابی در سانتاکارلا روایت می‌شود، که خون‌آشام‌ها به صورت مخفیانه در آنجا زندگی می‌کنند. مایکل (با بازی پوزی) و سم امرسون پس از مرگ ناگهانی پدرشان، به همراه مادرشان لوسی (با بازی سانچز) به سانتاکارلا زادگاه لوسی نقل مکان می‌کنند، جایی که قصد دارند در آنجا زندگی جدیدی را شروع کنند. اما این دو برادر خیلی زود خودشان را در حال کشیده شدن به سمت دنیای جاودانه‌ی خون‌آشام‌ها پیدا می‌کنند.

در فیلمی که سال ۱۹۸۷ به کارگردانی جوئل شوماخر (Joel Schumacher) براساس این داستان ساخته شد، نقش مایکل و لوسی را جیسون پتریک (Jason Patric) و دایان ویست (Dianne Wiest) بازی می‌کردند. شاپیرو نقش دیوید، که در فیلم توسط کیفر ساترلند (Kiefer Sutherand) بازی شده بود و رحیمی نقش استلا را بازی خواهند کرد.

لوسی که همچنان در حال سوگواری مرگ همسرش است، مجبور می‌شود به سانتاکارلا نقل مکان کند، کاری که از ۲۷ سال پیش که آنجا را ترک کرده می‌ترسیده آن را انجام دهد، چون آن زمان دوست پسر خودش را رها کرده و با مرد دیگری از آنجا فرار کرده است. مایکل که قصد دارد در دانشکده پزشکی کلمبیا درس بخواند به دلیل داشتن همان بیماری که باعث مرگ پدرش شده در آنجا پذیرش نمی‌شود. تنها چیزی که او را سرپا نگه داشته دوستی او با استلا، زن جوانی است که در سانتاکارلا شناخته شده است.

استلای بیخیال و اهل کالیفرنیا، به سرعت به مایکل علاقمند می‌شود، اما او با پسر دیگری دوست است: دوست پسر او خون‌آشامی جاودان و خطرناک به نام دیوید است، که برخی اوقات ترسناک به نظر می‌آید. او که رهبر گروه خون‌آشام هاست، به شدت عاشق استلا بوده و استلا تنها کسی است که می‌تواند او را کنترل کند.

این دومین بازی پوزی در نقش اصلی سریالی براساس داستانی ماوراطبیعی پس از سریال نوجوانانه‌ی Teen Wolf محصول شبکه MTV است. او به تازگی در فیلم مهیج Truth or Dare «حقیقت یا عمل» در کنار لوسی هیل (Lucy Hale) بازی کرده و به زودی در سریال کمدی Now Apocalypse محصول شبکه استارز ساخته‌ی گرگ اراکی (Gregg Araki) و استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) حضور خواهد داشت.

رحیمی بازیگری ایرانی آمریکایی با اجداد اروپایی است که نقش شاهزاده ایزابلا را در سریال Still Star-Crossed محصول شبکه ABC بازی کرده است. او در سریال NCIS: Los Angeles «ان‌سی‌آی‌اس: لس آنجلس» نقش مامور ویژه فاطیما نمازی را بازی می‌کند.

سانچز در سه فصل از سریال Kingdom نقش لیزا پرینس را بازی کرده و همچنین در سریال The Glades محصول A&E حضور داشته است.

شاپیرو که متولد استرالیاست برای بازی در نقش استفن پترنات در سریال Valley of the Boom محصول شبکه نشنال جئوگرافیک شناخته می‌شود.

آخرین فیلم هاردویک فیلم اکشن Miss Bala «خانم گلوله» با بازی جینا رودریگز (Gina Rodriguez) بوده است. او در تلویزیون هم کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های This is Us «این ما هستیم»، Hell on Wheels «جهنم متحرک»، Low Winter Sun و پایلوت سریال‌های Reckless «بی‌دقت» و Eyewitness «شاهد عینی» را برعهده داشته است.

میچل تهیه کنندگی اجرایی سریال را به همراه راب توماس (Rob Thomas)، دن اتریج (Dan Etheridge)، مایک کارز (Mike Karz) و بیل بایندلی (Bill Bindley) برعهده دارد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.