مذاکرات مایکل بی. جوردن برای حضور در فیلم Journal For Jordan به کارگردانی دنزل واشنگتن

22 February 2019 - 14:38

فیلم Journal For Jordan «دفترچه خاطراتی برای جوردن» به کارگردانی دنزل واشنگتن (Denzel Washington) و نویسندگی ویرجیل ویلیامز (Virgil Williams) در دست ساخت قرار دارد و به نظر می‌رسد مایکل بی. جوردن (Michael B. Jordan) در حال مذاکره برای ایفای نقش در این فیلم است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل بی. جوردن بدون شک از داغ‌ترین ستاره‌های هالیوود در چند ماه اخیر بوده است. او در سال گذشته توانست با ایفای نقش در یکی از تحسین‌شده ترین و همچنین پرفروش‌ترین فیلم‌های سال یعنی Black Panther «پلنگ سیاه» تمجید منتقدان را به دست آورد و پس از آن نیز در دنباله فیلم Creed «کرید» به نام Creed «کرید ۲» حضور پیدا کرد که آن فیلم هم در مجموع تبدیل به دنباله موفقی شد. طبق اخبار جدید نیز جوردن در حال مذاکره با سونی برای حضور در فیلم درام Journal For Jordan «دفترچه خاطراتی برای جوردن» به کارگردانی دنزل واشنگتن است.

ویرجیل ویلیامز که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه اقتباسی Mudbound «گل‌گرفته» نامزد اسکار شده بود، نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده دارد. این فیلم بر‌اساس کتاب پرفروش دانا کندی (Dana Canedy) است و مجموعه خاطراتی است که شوهر او یعنی چارلز مونرو کینگ (Charles Monroe King) در حالی که در ارتش آمریکا در عراق در حال خدمت بود نوشته. کینگ در سال ۲۰۰۶ و در حالی که پسر او جوردن تنها هفت ماه داشت در عراق کشته می‌شود اما این کتاب از او به عنوان یادگار باقی می‌ماند.

منبع: Hollywoodreporter

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.