نتفلیکس سریال The Haunting of Hill House را برای فصل دوم تمدید کرد

22 February 2019 - 16:00

نتفلیکس سریال The Haunting of Hill House «تسخیرشدگی خانه هیل» را برای فصل دوم تمدید کرد، اما فصل دوم سریال در لوکیشنی جدید، با داستانی جدید و با بازیگرانی جدید دنبال خواهد شد. نام فصل دوم The Haunting of Bly Manor «تسخیرشدگی قصر بلای» خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تمدید سریال The Haunting of Hill House بخشی از قرارداد نتفلیکس با مایک فلناگان (Mike Flanagan)‌ سازنده و ترور میسی (Trevor Macy) تهیه‌کننده اجرایی سریال است. سیندی هالند نایب رئیس بخش محتوای نتفلیکس در این زمینه گفته است:

مایک و ترور در ساخت داستان‌های ترسناک فوق‌العاده که باعث می‌شود بیننده تا سرحد مرگ بترسد اما نتواند آن را رها کند مهارت زیادی دارند. ما خیلی خوشحالیم که همکاری خود را با این دو در سریال The Haunting و پروژه‌های آینده ادامه خواهیم داد.

فصل اول سریال The Haunting of Hill House بازسازی مدرنی از رمان تحسین شده‌ای به همین نام نوشته‌ی شرلی جکسون (Shirley Jackson)، داستان گروهی از خواهران و برادرانی را نشان می‌داد که در بچگی در مشهورترین خانه‌ی تسخیر شده‌ی کشور بزرگ شده بودند. حالا آن‌ها بزرگ شده‌اند و مجبورند در کنار هم با یک تراژدی روبرو شوند و با ارواح گذشته روبرو شوند، که برخی از این ارواح هنوز هم در ذهن این خانواده پرسه می‌زنند. این سریال ترسناک ساخته‌ی مایک فلناگان استاد ژانر وحشت، درام خانوادگی پیچیده‌ای است که به صورت یک داستان ترسناک روایت می‌شود. ترور میسی، فلناگان، جاستین فالوی (Justin Falvey) و دریل فرانک (Darryl Frank)‌ تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند و مردیث اوریل (Meredith Averill) شورانر و تهیه‌کننده اجرایی است.

The Haunting of Bly Manor در سال ۲۰۲۰ از نتفلیکس پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.