پیوستن شارلیز ترون و کیکی لین به فیلم The Old Guard محصول نتفلیکس

22 February 2019 - 16:30

پس از اعلام ساخت فیلم اقتباسی The Old Guard از روی رمانی گرافیکی در ماه ژوئیه، نتفلیکس پیشرفت خوبی در تولید این پروژه داشته است. حالا شارلیز ترون (Charlize Theron) بازیگر فیلم The Fate of the Furious «سرنوشت خشمگین» و کیکی لین (KiKi Layne) بازیگر فیلم If Beale Street Could Talk «اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند» برای بازی در نقش‌های اصلی این فیلم انتخاب شده‌اند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسکای‌دنس تولید این پروژه را ماه ژوئیه اعلام و جینا پرینس بلیثوود (Gina Prince-Blythewood) را برای کارگردانی آن انتخاب کرد. پرینس بلیثوود بیشتر برای نویسندگی و کارگردانی درام رمانتیک تحسین‌شده‌ی Beyond the Lights «آن سوی چراغ‌ها» و کارگردانی قسمت پایلوت سریال ابرقهرمانی Cloak and Dagger «شنل و خنجر» شناخته می‌شود.

The Old Guard نوشته شده توسط گرگ روکا (Greg Rucka) و با تصویرگری لئوناردو فرناندز (Leandro Fernandez) داستان سربازان پیری را دنبال می‌کند که هرگز نمی‌میرند… اما همچنان ناپدید هم نمی‌شوند. اندی و دوستانش که در وضعیتی جاودانه بدون هیچ توضیحی گیر افتاده‌اند، خدمات خود را در اختیار کسانی قرار می‌دهند که از پس هزینه‌ی آن‌ها بربیایند. اما در قرن بیست و یکم جاودانگی رازی نیست که بتوان آن را مخفی نگه داشت، و وقتی به اندازه کافی زنده باشید، متوجه می‌شوید سرنوشت‌های بدتر از مرگ هم وجود دارند.

روکا با این فیلم اولین نویسندگی سینمایی خودش را تجربه می‌کند، در حالی که قبلا در نوشتن فیلمنامه‌ی انیمیشن Batman: Gotham Knight «بتمن: شوالیه گاتهام» همکاری داشته و رمان Whiteout نوشته‌ی او و استیو لیبر (Steve Lieber) نیز در فیلمی به همین نام با بازی کیت بکینسیل (Kate Beckinsale) اقتباس شده که فیلم خیلی بدی بود.

ترون به تازگی در درام کمدی مورد تحسین Tully «تالی» و درام جنایی Gringo «خارجی» حضور داشته و به زودی در کمدی رمانتیک Long Shot در کنار ست روگن (Seth Rogen) دیده خواهد شد. او همچنین در انیمیشن The Addams Family «خانواده‌ی آدامز» که پاییز ۲۰۱۹ اکران می‌شود صداپیشگی کرده است.

لین به تازگی با بازی در درام رمانتیک If Beale Street Could Talk نام خودش را سر زبان‌ها انداخت، که نامزد سه جایزه اسکار شده است. او به زودی در فیلم درام Native Son «پسر بومی» که ماه گذشته در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد، و فیلم مهیج علمی تخیلی Captive State «دولت اسیر» که ماه مارس اکران می‌شود دیده خواهد شد.

دیوید الیسون (David Ellison)، دینا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرنگر (Don Granger) تهیه‌کنندگی فیلم The Old Guard را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.