همکاری ریس ویترسپون با شبکه استارز برای ساخت سریال خانوادگی Kin

22 February 2019 - 21:30

ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) بازیگر سریال Big Little Lies «دروغ‌های کوچک بزرگ» با همکاری داویتا اسکارلت (Davita Scarlett) و شبکه استارز یک سریال خانوادگی چندنسلی خواهد ساخت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی فیلمسازی ویترسپون به نام هِلو سانشاین این سریال که فعلا نام Kin «خویشاوند» برای آن انتخاب شده را تولید می‌کند. این سریال داستان سه نسل از زنان در یک خانواده را دنبال می‌کند که وقتی مادربزرگشان به شهر برمی‌گردد زندگی آن‌ها دچار تحول می‌شود.

ویترسپون در این باره گفته است:

داویتا داستانی نوشته که کاملا اریجینال، پیچیده و ظریف است. او با مهارتش مشکلات هویتی و رازداری اعضای خانواده نسبت به یکدیگر را بررسی می‌کند. خیلی خوشحالم که با همکاری استارز داستان این زنان قدرتمند و به یاد ماندنی را به نمایش خواهیم گذاشت.

این بازیگر و تهیه کننده‌ی ۴۲ ساله جدیدا رو به تلویزیون آورده، همانطور که او را در سریال Big Little Lies محصول شبکه HBO دیدیم که برای بازی در آن نامزد جایزه گلدن گلوب و امی شد. این سریال برای فصل دوم تمدید شده و قرار است پخش فصل جدید آن از ماه ژوئن آغاز شود.

او همچنین بازی و تهیه کنندگی سریال درام The Morning Show «نمایش صبحگاهی» محصول اپل را برعهده دارد که در آن با استیو کارل (Steve Carrell)، جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، گوگو امبتا را (Gugu Mbatha-Raw)، مارک دوپلاس (Mark Duplass) و بیلی کروداپ (Billy Crudup) همبازی خواهد بود.

ویترسپون تهیه کنندگی اجرایی سریال Kin را در کنار اسکارلت و لارن نیواستاتر (Lauren Neustadter) برعهده دارد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.