سریال Halo را اُتو بثورست کارگردانی می‌کند

22 February 2019 - 22:30

اُتو بثورست (Otto Bathurst) کارگردانی اقتباس شبکه شوتایم از بازی ویدئویی محبوب Halo را برعهده خواهد داشت تا سریال جدیدی به این نام بسازد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بثورست جایگزین روپرت وایت (Rupert Wyatt) شده که قبلا سُکان‌دار این سریال بوده و بخاطر تغییراتی که دد برنامه تولید سریال پیش آمد، مجبور به کناره‌گیری شد.

این سریال ده قسمتی که براساس فرنچایز ایکس‌باکس برنده جایزه است، را کایل کیلن (Kyle Killen) نوشته که شورانر و تهیه‌کننده اجرایی نیز هست.
این بازی سرگرمی جهانی شده و بیش از ۷۷ میلیون کپی فروخته و ۵ میلیارد دلار بدست آورده است.

در این اقتباس شوتایم، سریال Halo در دنیایی اتفاق می‌افتد که اولین بار سال ۲۰۰۱ را نشان می‌دهد و مشکل حماسی قرن ۲۶ میان انسانیت و خطر موجودات خارجی را به تصویر می‌کشد که Covenant نامیده می‌شود. هالو داستان‌های شخصی را با اکشن، ماجراجویی و پیش‌بینی آینده نشان می‌دهد.

هالو را شبکه شوتایم با همکاری مایکروسافت و ۳۴۳ Indeustries به همراه Amblin Television می‌سازد. اسکات پنینگتون (Scott Pennington) تهیه‌کننده اجرایی سریال به همراه کیلن و داریل فرانک (Darryl Frank) برای Amblin Television هستند. این سریال توسط استودیو بین‌المللی CBS توزیع جهانی می‌شود.

تولید سریال Halo اوایل امسال آغاز می‌گردد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.