توماسین هارکورت و مت اسمیت به فیلم Last Night in Soho پیوستند

22 February 2019 - 23:01

استودیو Focus Features اعلام کرده که توماسین هارکورت مک‌کنزی (Thomasin Harcourt McKenzie) و مت اسمیت (Matt Smith) به بازیگران فیلم جدیدی به کارگردانی ادگار رایت (Edgar Wright) پیوسته‌اند. قبلا اعلام شده بود آنیا تیلور جوی (Anya Taylor-Joy) در این فیلم مهیج روان‌شناسی که در لندن فیلم‌برداری می‌شود، بازی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جزئیات مربوط به داستان اعلام نشده اما رایت آن را فیلم مهیج و ترسناک مانند Don’t Look Now و Repulsion دانسته است. این فیلم در لندن ساخته می‌شود و امسال تابستان کار تولیدش آغاز می‌گردد. رایت فیلم‌نامه را به همراه کریستی ویلسون-کارنز (Krysty Wilson-Cairns) می‌نویسد.
رایت درباره فیلم به مجله Empire گفت:

من هیچوقت فیلمی درباره مرکز لندن نساختم، خصوصا Soho، جایی که ۲۵ سال از عمرم را آنجا گذراندم. تو فیلم‌هایی می‌سازی که اونجا زندگی کردی مثل With Hot Fuzz و Shaun Of The Dead. این فیلم درباره لندنی است که توش زندگی کردم.

نیرا پارک (Nira Park)، تیم بوان (Tim Bevan)، اریک فلنر (Eric Fellner) و رایت فیلم را تولید می‌کنند. استودیوهای Focus Features و Film4 سرمایه‌گذاران آن هستند. Focus Features و Universal Pictures International توزیع جهانی فیلم را برعهده دارند.

رایت برای ساخت سریال Spaced و کمدی Shaun of Dead, Hot Fuzz, The World’s End, Scott Pilgrim vs. The World و Baby Driver شناخته شده که دنباله فیلم آخر بعد از فروش بالا فیلم اول در دست ساخت است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.