کمپانی MGM درام ابرقهرمانی Samaritan ساخته‌ی سیلوستر استالونه را خریداری کرد

22 February 2019 - 23:30

کمپانی MGM فیلم درام ابرقهرمانی Samaritan «نیکوکار» از سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) را خریداری کرد. استالونه علاوه بر بازی در این فیلم، تهیه کنندگی آن را از طریق کمپانی بالبوا پروداکشنز خودش که ماه مه گذشته افتتاح شد برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Samaritan نوشته شده توسط برگی اف شوت (Bragi F. Schut) درباره‌ی پسری است که متوجه می‌شود ابرقهرمانی که ۲۰ سال پیش بعد از یک مبارزه ناپدید شده ممکن است هنوز زنده باشد.

تولید Samaritan امسال آغاز خواهد شد. کمپانی MGM تولید این پروژه را به همراه استالونه و بریدن افترگود (Braden Aftergood) برعهده دارد. شوت نیز تهیه کننده اجرایی این فیلم است.

استالونه همچنین نقش اصلی فیلم اقتباسی Hunter «شکارچی» براساس رمانی از جیمز بایرون هاگینز (James Byron Huggins) را برای کمپانی بالبوا پروداکشنز بازی می‌کند. کتاب هاگینز درباره‌ی ناتانیل هانتر است که مهارت‌های ردیابی او باعث می‌شود برای شکار هیولایی خشمگین و نیمه انسانی استخدام شود که توسط سازمانی خائن ساخته شده که می‌خواهد تمدن بشر را نابود کند. این فیلم فعلا نویسنده‌ای ندارد.

بالبوا پروداکشنز همچنین حقوق فیلمی براساس خاطرات ماموران قدیمی اف‌بی‌آی مایکل مک‌گوان و رالف پزولو به نام Ghost: My Thirty Years as an FBI Undercover Agent «روح: ۳۰ سال زندگی من به عنوان مامور مخفی اف‌بی‌آی» را خریداری کرده است. مک‌گوان یک مامور اف‌بی‌آی بوده که در بیش از ۵۰ پرونده به عنوان مامور مخفی کار کرده است.

دیگر پروژه‌های این کمپانی شامل فیلمی در دنیایی از ماموریت‌های ویژه نوشته‌ی مکس آدامز (Max Adams) تکاور سابق ارتش است. بالبوا پروداکشنز همچنین تولید دو پروژه تلویزیونی را نیز اعلام کرده که اولین آن‌ها Levon’s Trade براساس کامیک بوکی نوشته‌ی چاک دیکسون (Chuck Dixon) است. آن‌ها همچنین سریال Second Son براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته‌ی چارلز سیلر (Charles Sailor) را در دست تولید دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.