انتخاب ریک فامایوا برای کارگردانی فیلم جادوگری Children of Blood and Bone

23 February 2019 - 00:00

پس از خریداری حقوق رمان جوانانه‌ی پرفروش Children of Blood and Bone «فرزندان خون و استخوان» توسط کمپانی فاکس، حالا ریک فامایوا (Rick Famuyiwa) برای کارگردانی این فیلم اقتباسی انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این رمان نوشته‌ی تومی آدیمی (Tomi Adeyemi) که در مارس ۲۰۱۸ منتشر شد، داستان اوریشا زن جوانی را در دنیایی عجیب دنبال می‌کند که در آنجا شاهد کشته شدن مادرش و دیگر جادوگران به دستور شاهی یاغی است و باید با شاهدختی سرکش متحد شود تا جادو را دوباره به این سرزمین برگرداند.

تومی آدیمی نویسنده‌ی نیجریه‌ای ۲۵ ساله با این رمان خودش را به همگان معرفی کرد. Children of Blood and Bone که اولین رمان آدیمی است با رقمی میلیون دلاری به انتشارات هنری هولت فروخته شده است. این رمان که اولین قسمت از یک سه‌گانه است، همچنین از این نظر موردتوجه قرار گرفت که کمپانی فاکس قرن بیستم قبل از انتشارش حقوق آن را خریداری کرده است.

مارتی بوون (Marty Bowen)، آیزاک کلازنر (Issac Klausner) و جان فیشر (John Fischer) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند، که قبلا فیلم‌های Maze Runner «دونده هزارتو»، Paper Towns «شهرهای کاغذی»، Love, Simon «با عشق، سایمون» و The Fault in Our Stars «بخت پریشان» را تولید کرده بودند.

فامایوا که بیشتر برای کارگردانی درام کمدی تحسین شده‌ی Dope شناخته می‌شود و دیگر آثارش شامل Brown Sugar «شکر قهوه‌ای»، Our Family Wedding «ازدواج خانوادگی ما»، Confirmation «تایید» و اپیزودهایی از سریال موردانتظار The Mandalorian «ماندالوریان» محصول دیزنی پلاس است، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید مگی (David Magee) برعهده دارد.

دومین رمان این سه‌گانه به نام Children of Virtue and Vengeance «فرزندان تقوا و انتقام» ماه ژوئن منتشر خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.