اختصاصی: تاریخ اکران دنباله A Quiet Place اعلام شد

23 February 2019 - 09:30

منابع خبری اعلام کردند که جان کرازینسکی (John Krasinski) برای کارگردانی دنباله A Quiet Place بازگشته است. او نوشتن این دنباله را نیز برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ما همچنین شنیدیم که امیلی بلانت (Emily Blunt) برای بازی در این دنباله قراداد بسته است. او اخیرا برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن SAG برای این فیلم شد. امروز کرازینسکی در صفحه اینستاگرام و توییتر خود اعلام کرد که این دنباله ۱۵ مه ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) اکران می‌گردد.

فیلم اصلی با بودجه ۱۷ میلیون دلار‌ی‌اش سال گذشته اکران شد و انتظار می‌رفت در افتتاحیه ۳۰ میلیون دلار بفروشد اما با عملکرد فراتر از انتظارش، ۵۰.۲ میلیون دلار در افتتاحیه فروخت و در نهایت ۱۸۸ میلیون دلار فروش داخلی و ۳۴۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت. این فیلم رنسانس فوق‌العاده‌ای برای استودیو بود و جیم جیانوپولوس (Jim Gianopulos) مدیر استودیو پارامونت بهار گذشته در سینماکان اعلام کرد که دنباله فیلم ساخته خواهد شد.

در فیلم A Quiet Place صدا عامل ترس بود و فیلم‌نامه کمترین دیالوگ‌ را داشت. این فیلم در بخش صداگذاری نامزد اسکار شد.

فیلم اصلی با نمایش امیلی بلانت قهرمان، اولین ابوت (Evelyn Abbott) تفنگ به دست و آماده برای از بین بردن موجودات خارجی که مزرعه‌شان را گرفته بودند به پایان رسید.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.