وودی آلن فیلم جدیدش را در اسپانیا می‌سازد

23 February 2019 - 15:34

وودی آلن (Woody Allen) چند هفته بعد از متهم کردن آمازون برای آرشیو کردن فیلم جدیدش، A Rainy Day in New York (یک روز بارانی در نیویورک)، فیلم جدیدش را در اسپانیا می‌سازد. آلن فیلم یک روز بارانی در نیویورک را دو سال پیش با بازی تیموتی شالامه (Timothée Chalamet) و ال فانینگ (Elle Fanning) ساخت اما این فیلم هنوز منتشر نشده و آمازون آن را پخش نکرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید‌.

شالامی از کار کردن با آلن عذرخواهی کرد و دستمزدش را به Time’s Up اهدا نمود.‌

آمازون هیچ دلیل خاصی برای آرشیو کردن فیلم آلن ارائه نداد اما این کارگردان در دادخواست ۶۸ میلیون دلاری‌اش مدعی شد که این کمپانی به او گفته بخاطر اتهامات جنسی صورت گرفته به او، فیلمش را منتشر نکرده است. تقریبا ۳۰ سال پیش، آلن توسط دختر خوانده‌اش دیلان فارو متهم به آزار و اذیت جنسی شد که این اتهامات همیشه رد شدند و وی اصرار داشت همسر سابقش میا فارو می‌خواهد از این طریق انتقام بگیرد. دیلان فارو اوایل سال ۲۰۱۸ اتهاماتش نسبت به آلن را مجددا اعلام کرد.

با آرشیو شدن همیشگی یک روز بارانی در نیویورک، روزنامه نیویورک تایمز دیروز اعلام کرد که آلن فیلم جدیدی در اسپانیا می‌سازد. کمپانی Mediapro که در فیلم‌های قبلی آلن، Vicky Cristina Barcelona و Midnight in Paris همکاری داشته، سرمایه‌گذاری این فیلم را نیز برعهده خواهد داشت. سخنگوی کمپانی گفته که آلن در حال ساخت فیلم است اما جزئیات بیشتری از آن منتشر نشده است.

آلن با ساخت فیلم‌هایی همچون Annie Hall, Manhattan, The Purple Rose of Cairo, Hannah and Her Sisters و غیره، یکی از بهترین کارگردانان هالیوود بود. برخلاف اتهامات دیلان فارو علیه آلن، شهرت این کارگردان هرگز خدشه‌دار نشد و وی به ساخت فیلم‌هایش ادامه داد. کیت بلانشت (Cate Blanchett) سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم Blue Jasmine آلن برنده اسکار شد و از او برای ساخت فیلم تشکر کرد. هرچند جریان الان فرق کرده و خیلی‌ها در هالیوود علیه او هستند.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.