نتفلیکس نام بازیگران فصل دوم سریال Altered Carbon را اعلام کرد

23 February 2019 - 16:05

نتفلیکس رسما لیست بازیگران حاضر در فصل دوم سریال Altered Carbon  «کربن تغییر یافته» را اعلام کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

Altered Carbon  «کربن تغییر یافته» که براساس رمانی به همین نام نوشته ریچارد مورگان (Richard Morgan) است، در سان‌فرانسیسکو ۳۶۰ سال بعد جریان دارد. شهری که حالا بی‌سیتی (Bay City) نام دارد و انسان‌ها توانسته‌اند با پیشرفت تکنولوژی، اطلاعات مغز هر نفر را دانلود و ذخیره و بعد این اطلاعات را وارد بدن‌هایی انسان‌مانند کنند. به این ترتیب افرادی که وضع مالی خوبی دارند می‌توانند زندگی تقریبا نامحدودی داشته باشند. داستان در مورد تاکشی کواکس (Takeshi Kovacs) یک مزدور است که اطلاعات مغزی‌اش پس از ۲۵۰ سال وارد بدن جدیدی می‌شوند و او به زندگی بازمی‌گردد. نقش تاکشی در فصل اول بر عهده جوئل کینمن (Joel Kinnaman) بود و ویل یون لی (Will Yun Lee) هم نقش او را در فلش‌بک‌ها بازی می‌کرد.

طبق آخرین اخبار، نتفلیکس اعلام کرده که آنتونی مکی (Anthony Mackie) نقش میزبان جدید تاکشی را بازی می‌کند و دیگر خبری از کینمن در این نقش نخواهد بود. البته هنوز خبری در مورد حذف کلی کینمن از سریال اعلام نشده و ممکن است او برای ایفای نقش میزبان شخصیت‌های دیگر به این سریال بازگردد. دیگر بازیگرانی که در فصل دوم این سریال حضور خواهند داشت سایمون میسیک (Simone Missick)، دینا شیهابی (Dina Shihabi)، توربین لیبرخت (Torbin Liebrecht)، جیمز سیتو (James Saito)، رنه الیس (Renee Elise) و کریس کانر (Chris Conner) هستند.

فصل دوم این سریال فعلا در دست تولید قرار دارد و هنوز تاریخ عرضه دقیقی از آن اعلام نشده است. فصل اول سریال Altered Carbon  «کربن تغییر یافته» نقد‌های متوسطی را از سوی منتقدان دریافت کرد و نتوانست آن طور که باید و شاید اقتباس خوبی از کتاب مورگان لقب بگیرد. با این حال این سریال با واکنش‌های نسبتا خوبی از سوی تماشاگران رو‌به‌رو شد تا نتفلیکس دستور ساخت و تولید فصل دوم آن را صادر کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.