بازیگران جدیدی به پایلوت Katy Keene اسپین‌آف سریال Riverdale اضافه شدند

23 February 2019 - 21:30

پس از انتخاب اشلی مورای (Ashleigh Murray) برای بازی در نقش جوزی مک‌کوی، جانی بیچمپ (Jonny Beauchamp) بازیگر سریال Penny Dreadful «داستان عامه‌پسند» و جولیا چان (Julia Chan) بازیگر سریال Saving Hope «نجات هوپ» برای بازی در پایلوت Katy Keene «کتی کین» ‌اسپین‌آف سریال Riverdale «ریوردیل» انتخاب شدند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بیچمپ قرار است نقش خورخه لوپز که در طول روز در مغازه‌ی خانوادگی کار می‌کند را بازی کند. البته هنگام شب، او به عنوان جینجر مرد زن‌پوشی در یک کلاب محلی کار می‌کند. چان نیز قرار است نقش پپر اسمیت را بازی می‌کند. او اهل خوشگذرانی است و آرزو دارد روزی کارگاهی شبیه اندی وارهول مخصوص خودش راه بیاندازد.

در سریال Katy Keene جوزی مک‌کوی (با بازی مورای) که حالا بیست و چندساله است شهر ریوردیل را ترک کرده و ماجراجویی جدیدی را در بیگ سیتی آغاز کرده است. جوزی که مصمم است وارد عرصه‌ی موسیقی شود خود را در حال ایجاد دوستی‌های جدید، روابط عاشقانه‌ی جدید و تبدیل به ستاره‌ای بزرگ در دنیای موسیقی پیدا می‌کند.

اسپین‌آف سریال Riverdale به کارگردانی مگی کایلی (Maggie Kiley) درام کمدی موزیکالی است که داستان زندگی و روابط عاشقانه‌ی چهار شخصیت مهم کامیک‌های آرچی شامل کتی کین و جوزی مک‌کوی را دنبال می‌کند که در حال تعقیب آرزوهایشان در نیویورک هستند. این درام کمدی موزیکال، داستان اریجین و چالش‌های چهار هنرمند مستعد را روایت می‌کند که می‌خواهند در تئاتر برادوی نمایش اجرا کنند.

مثل سریال Chilling Adventures of Sabrina «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» که در همین دنیا جریان دارد، این سریال هم شباهت زیادی با دو سریال قبلی این دنیا دارد، اما در آینده شاهد کراس‌اوری بین آن‌ها نخواهیم بود.

رابرت آگیرا ساکاسا (Robert Aguirre-Sacasa) این پایلوت را به همراه مایکل گراسی (Michael Grassi) برعهده داشته است. آگیرا ساکاسا، گراسی، گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و جان گلدواتر (Jon Goldwater) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.