تست گریمی از پروژه‌ی رهاشده‌ی I Am Legend ریدلی اسکات منتشر شد

23 February 2019 - 22:30

داستان I Am Legend «من افسانه‌ام» طی سال‌ها در فیلم‌های مختلفی مورداقتباس قرار گرفته است. این فیلم‌ها شامل The Last Man on Earth «آخرین مرد روی زمین» محصول ۱۹۶۴، The Omega Man «امگا من» محصول ۱۹۷۱ و I Am Legend با بازی ویل اسمیت (Will Smith)  محصول ۲۰۰۷ بوده‌اند. I Am Legend که توسط فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی شد از سال ۱۹۹۴ در حال تولید بوده است. طی آن ۱۳ سال چندین کارگردان از جمله ریدلی اسکات (Ridley Scott) برای کارگردانی آن انتخاب شده بودند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

با اینکه اسکات بالاخره این پروژه را ترک کرد، اما الک گیلیس (Alec Gillis) طراح گریم این فیلم تست گریم آن را در اینستاگرام منتشر کرد.

گیلیس در این پست توضیح داده که آرنولد شوراتزنگر (Arnold Schwarzenegger) قرار بوده در این فیلم نقش اصلی را بازی کند و موجودات هموسایت قرار بوده بازیگرانی باشند که با گریم تغییر داده شده‌اند، برخلاف فیلم لارنس که این موجودات بیشتر با جلوه‌های ویژه کامپیوتری ساخته شده بودند. ریدلی خیلی تحت تاثیر مجسمه‌های مومی قرن ۱۷ قرار داشت. ما هم روی یک بازیگر زن این گریم را تست کردیم. این تصاویر نشان‌دهنده‌ی کار عالی این هنرمند در طراحی گریم این موجودات است.

درنهایت بودجه‌ی مدنظر اسکات ۱۰ میلیون بیشتر از چیزی بود که استودیو قصد داشت در اختیار او قرار دهد، و این پروژه یکسال رها شد تا اینکه لارنس و اسمیت ساخت آن را برعهده گرفتند.

فیلم I Am Legend در باکس‌آفیس بین‌المللی فروشی ۵۰۰ میلیون دلاری را تجربه کرد و همچنان یکی از ۱۰۰ فیلم پرفروش تاریخ است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.