تریلر فیلم Her Smell منتشر شد: الیزابت موس در نقش یک ستاره راک

24 February 2019 - 15:30

استودیوهای Gunpowder & Sky و Voltage Pictures دو تریلر متفاوت از درام رو به آماده Her Smell منتشر کرده‌اند. این فیلم با درخشش الیزابت موس (Elisabeth Moss)، بازیگر برنده گلدن گلوب، درباره بکی است که سعی دارد شهرتش بعنوان ستاره موسیقی راک را مجددا احیا کند درحالیکه سوء مصرف مواد دارد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این ویدئوها را در انتهای خبر مشاهده کنید.

فیلم Her Smell درباره داستان بکی سامتینگ، سوپراستار راک دهه ۹۰ است که سالن‌های کنسرت را با باند سه نفره و کاملا زنانه Something She پر از جمعیت می‌کرد. حالا او درحالیکه مادر شده، و تیمش خسته است و مدیدان کمپانی ضبط صداش عصبی هستند و نسل جدیدی از استعدادها ستاره بودنش را تهدید می‌کنند، کمرنگ شده است. وقتی سر و صدای بکی تور ملی و جلسه ضبط او را منتفی می‌کند، وی خود را تنها و طرد شده می‌یابد. او که مجبور است هوشیار باشد و با گذشته‌اش کنار بیاید، سعی می‌کند با خلاقیت باعث موفقیت باندش شود.

امبر هرد (Amber Herd) در نقش زلدا، کارا دلوین (Cara Delevingne) در نقش کسی، دن استیونز (Dan Stevens) در نقش دنی، اشلی بنسون (Ashley Benson) در نقش راکسی، ویرجینیا مدسن (Virginia Madsen) در نقش آنیا، دیلان گلولا (Dylan Gelula) در نقش داتی و اریک استالز (Eric Stotlz) در نقش هاوارد دیگر بازیگران این فیلم هستند.

الکس راس پری (Alex Ross Perry) نویسنده و کارگردان فیلم است و متیو پرنیکارو (Matthew Perniciaro)، آدام پیوترویز (Adam Piotrowicz)، مایکل شرمن (Michael Sherman) و موس سازندگان فیلم هستند. این فیلم ۹ سپتانبر ۲۰۱۸ در فستیوال بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و قرار است ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) به اکران عمومی درآید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.