تریلر فصل دوم سریال Barry منتشر شد: بیل هیدر در نقش آدمکش کمدی برمی‌گردد

24 February 2019 - 16:00

شبکه اچ‌بی‌او تریلر فصل دوم سریال Barry با بازی بیل هیدر (Bill Hader)، برنده جایزه امی، و سریال کمدی موفق و ستایش شده توسط منتقدین را منتشر کرد. شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید.

سریال Barry، کمدی تاریکی با بازی بیل هیدر در نقش آدمکش افسرده و ارزان قیمتی اهل خاورمیانه است. بَری که در زندگی‌اش تنها و ناراضی است، بدون هیچ گونه رغبتی راهی لس‌آنجلس می‌شود تا بازیگر مشهوری را بکشد. بری به کلاس بازیگری می‌رود و گروهی از افراد امیدوار و مشتاق را روی صحنه تئاتر لس‌آنجلس ملاقات می‌کند. او می‌خواهد زندگی جدیدی بعنوان یک بازیگر آغاز کند اما گذشته او، خلافکار بودنش، اجازه همچین کاری به او نمی‌دهد. آیا او می‌تواند راهی برای برقراری تعادل میان این دو دنیا پیدا کند؟

این سریال بازیگرانی همچون استفان روت (Stephen Root)، سارا گلدبرگ (Sarah Goldberg)، گلن فلشلر (Glenn Fleshler)، آنتونی کاریگان (Anthony Carrigan) و هنری وینکلر (Henry Winkler) در اختیار دارد.
این سریال را الک برگ (Alec Berg) و بیل هیدر، نوشته و تولید کرده و آیدا راجرز (Aida Rogers) می‌سازد. این سریال سه جایزه امی برنده شده، از جمله جایزه بهترین بازیگر مرد برای هیدر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای وینکلر.

فصل دوم سریال بری، ۳۱ مارس از ساعت ۱۰ شب روی آنتن شبکه HBO می‌رود.


منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.