ستاره‌های A Quiet Place در حال مذاکره برای بازگشت به دنباله فیلم

24 February 2019 - 17:30

پارامونت برای دنباله A Quiet Place سر و صدا به پا کرده است. این استودیو در حال مذاکره با امیلی بلانت (Emily Blunt) و ستاره‌های جوان فیلم، میلیسنت سیموندز (Millicent Simmonds) و نوا جوپ (Noah Jupe) است که نقش‌های خود را مجددا ایفا می‌کنند تا برای نجات خانواده از دست موجودات شکارچی صدا بجنگند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان کرازینسکی (John Krasinski) که فیلم اصلی را کارگردانی کرد برای کارگردانی دنباله فیلم باز می‌گردد و اواخر تابستان فیلم را جلوی دوربین می‌برد. گفته شده سیموندز و جوپ گزینه‌های قطعی بازگشت به فیلم هستند، یعنی وقتی قراردادشان برای فیلم اول را بستند، استودیو آن‌ها را برای هر دنباله فیلم در اختیار خواهد داشت، هرچند بنظر می‌رسد این برای فیلم ترسناکی که هیچ دیالوگی ندارد و بودجه ۱۷ میلیون دلاری دارد، سخت است.

همه چیز با فروش ۳۴۰ میلیون دلاری فیلم تغییر کرد و حالا فیلم جدید با بودجه بیشتری ساخته می‌شود هرچند تا نوشته شدن فیلم‌نامه هیچ چیزی مشخص نیست. هرچند بالا رفتن بودجه به معنی افزایش دستمزد ستارگان فیلم است.

دیگر بازیگری که در حال مذاکره برای بازگشت به فیلم، بلانت است. او هفتمین بازیگر گران بیشتر استودیوهاست و طبق منابع خبری، ۸ تا ۹ میلیون دلار برای فیلم آخرش، Jungle Cruise، گرفته اما دستمزدش در A Quiet Place خیلی کمتر بوده و یک میلیون دلار گزارش شده است چون این فیلم پروژه‌ی همسرش، کرازینسکی، بوده است.

مذاکرات صورت گرفته با بازیگران فیلم حاکی از این است که کرازینسکی، اندرو فرم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller) و مایکل بی (Michael Bay) د پارامونت داستان قطعی برای دنباله فیلم دارند. این تیم دو گزینه برای دنباله A Quiet Place دارد: یکی ابعاد جدیدی از دنیای پُست آخرالزمان با موجودات عجیب و غریب و دیگری مجموعه‌ دنباله‌داری از زندگی مادر و بچه‌هایش.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.