تسا تامپسون بازیگر فیلم Thor: Ragnarok به درام رمانتیک Sylvie پیوست

24 February 2019 - 18:30

نامدی آسوموا (Nnamdi Asomugha) بازیگر فیلم Crown Heights و تسا تامپسون (Tessa Thompson) بازیگر فیلم ابرقهرمانی Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» تهیه کننده و بازیگر درام رمانتیک Sylvie خواهند بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی یوجین اش (Eugene Ashe) در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی روایت شده و داستان نوازنده ساکسوفونی به نام رابرت (با بازی آسوموا) را دنبال می‌کند که در یک فروشگاه هنری مشغول کار شده و رابطه‌ی عاشقانه‌ای با دختر صاحب فروشگاه، سیلوی (با بازی تامپسون) برقرار می‌کند. اما با پایان تابستان، آن‌ها از هم جدا شده تا اینکه سال‌ها بعد یکدیگر را پیدا کرده و متوجه شوند هنوز هم به یکدیگر علاقه دارند.

دکلان کویین (Declan Quinn) برای فیلمبرداری این پروژه انتخاب شده، که قرار است از هفته آینده در لس آنجلس آغاز شود. آسوموا، جاناتان بیکر (Jonathan Baker)، گابریل گلور (Gabrielle Glore) و متیو تورم (Matthew Thurm) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند، و تامپسون تهیه کننده اجرایی فیلم خواهد بود.

آسوموا حدود یک دهه است به بازیگری روی آورده، و دوست داشته قبل از بازنشستگی از لیگ فوتبال آمریکایی این کار را تجربه کند. او در سال ۲۰۱۷ برای بازی در درام بیوگرافی Crown Heights مورد توجه قرار گرفت که در جشنواره فیلم ساندنس آن سال با نقدهای خوبی روبرو شد.

تامپسون که پس از بازی در کمدی مستقل Dear White People «مردم سفیدپوست عزیز» در سال ۲۰۱۴ خودش را به همگان معرفی کرد، طی این سال‌ها در نقش‌های اصلی و مکملی بازی کرده است که شامل درام ورزشی Creed «کرید» در سال ۲۰۱۵ و دنباله‌اش در سال ۲۰۱۸، فیلم ابرقهرمانی موفق Thor: Ragnarok در سال ۲۰۱۷، درام کمدی Sorry to Bother You «ببخشید مزاحم شما شدم» در سال ۲۰۱۸ و فیلم مهیج علمی تخیلی Annihilation «نابودی» در سال ۲۰۱۸ بوده‌اند.

او پس از این در دنباله ابرقهرمانی موردانتظار Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» با تاریخ اکران ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت)، ریبوت علمی تخیلی Men in Black International «مردان سیاهپوش: بین‌المللی» با تاریخ اکران ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد)، بازسازی لایو اکشن انیمیشن کلاسیک دیزنی Lady and the Tramp «بانو و سگ ولگرد» که قرار است در سرویس استریم دیزنی‌پلاس پخش شود، و فصل سوم سریال محبوب علمی تخیلی Westworld «وست‌ورلد» که قرار است سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO پخش شود دیده خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.