اچ‌بی‌او نخستین تریلر فیلم Native Son را منتشر کرد

24 February 2019 - 22:04

حدودا یک ماه پس از به دست آوردن حق پخش درام توسط کمپانی A24، کمپانی HBO Films اولین تیزر سومین فیلم اقتباسی جدید از رمان تحسین‌شده Native Son (پسر بومی) نوشته ریچارد رایت (Richard Wright) را منتشر کرده است. شما می‌توانید این تیزر را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

کمپانی A24 حق پخش جهانی فیلم این رمان پیشتاز چاپ‌شده در سال ۱۹۴۰ را در مارس سال گذشته به دست آورد. فیلم‌نامه فیلم را یک فیلم‌نامه‌نویس برنده جایزه پولیتزر (Pulitzer) به نام سوزان- لوری پارکز (Suzan-Lori Parks) نوشته و کارگردانی فیلم را نیز عکاس و هنرمندی مفهوم‌گرا به نام راشید جانسون (Rashid Johnson) بر عهده گرفته است. آثار جانسون در سراسر دنیا عرضه شده و بسیار معروف است، او را برای هیئت امنای بنیاد و موزه سولومون آر. گوگنهیم (Solomon R. Guggenheim) منصوب کرده‌اند، و او اولین هنرمندی‌ست که در چهل سال اخیر موفق به کسب نشان افتخار گردیده است. در ضمن فیلم Native Son اولین فیلم او به شمار می‌رود.

نسخه فیلم ساخته‌شده از رمان در شیکاگوی امروزی (زادگاه جانسون) اتفاق می‌افتد، و اشتون سندرس (Ashton Sanders) نقش بیگر توماس را ایفا می‌کند. سایر بازیگران عبارت‌اند از : مارگارت کوالی (Margaret Qualley)، نیک رابینسون (Nick Robinson)، کیکی لین (Kiki Layne)، و بیل کمپ (Bill Camp) که سایر نقش‌های جزئی‌تر را ایفا می‌کنند.

تهیه و تولید فیلم را کمپانی فیلم‌سازی متیو پرنیکارو (Matthew Pernicaro) و مایکل شرمن (Michael Sherman): کمپانی Bow and Arrow Entertainment بر عهده دارد. و این فیلم بعد از دو فیلم Skate Kitchen (آشپزخانه اسکیت) و Madeline’s Madeline (مادلین مادلین) که هردو به تازگی در فستیوال Sundance اکران شده‌اند، در همین فستیوال برای نخستین بار اکران شد. و لازم به ذکر است که کمپانی UTA Independent Film Group قرارداد فیلم را به نفع فیلم‌سازان پذیرفته است.

فیلم Native Son در ۶ام آوریل از شبکه HBO پخش می‌شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.