اولین تیزر فیلم The Irishman ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی منتشر شد

25 February 2019 - 22:30

طی مراسم اسکار، شبکه نتفلیکس اولین تیزر فیلم اریجینال The Irishman «مرد ایرلندی» ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) را منتشر کرد. این فیلم موردانتظار پاییز ۲۰۱۹ در سینماها و در سرویس استریم نتفلیکس منتشر خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رابرت دنیرو (Robert De Niro) در فیلم The Irishman نقش اصلی یعنی هیتمنی (قاتلی) به نام فرانک آیریش‌من شیران را بازی می‌کند که بیش از ۲۵ قتل انجام داده است. آل پاچینو (Al Pacino) نقش جیمی هوفا رهبر حزب کارگر و قربانی شیران را بازی می‌کند و این اولین همکاری این بازیگر برنده اسکار با مارتین اسکورسیزی است. همچنین گفته می‌شود The Irishman از تکنولوژی جوان‌سازی پرخرجی استفاده کرده تا بازیگران مسن بتوانند نقش خودشان را در جوانی بازی کنند. جو پشی (Joe Pesci) در این فیلم نقش راسل بوفالینو رئیس مافیای پنسیلوانیا را بازی می‌کند که احتمالا در ناپدیدی جیمی هوفا دست داشته است. ری رومانو (Ray Romano) نقش بیل بوفالینو عضو دیگری از این خانواده مافیایی را بازی می‌کند.

استیو زایلیان (Steve Zaillian) فیلمنامه‌ی این فیلم را براساس رمان «شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌زنی» به قلم چارلز برنت (Charles Brandt) نوشته است.

نتفلیکس وظیفه تامین مالی و انتشار فیلم The Irishman در سینماها برای حضور این فیلم در مراسم اسکار را برعهده دارد. اسکورسیزی، گاستون پاولویچ (Gaston Pavlovich)، جین روزنتال (Jane Rosenthal)، رندال امت (Randall Emmett) و اما تیلینجر (Emma Tillinger) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.