مصاحبه ویدئویی رامی مالک بعد از دریافت اسکار: از چیزی که هستید خجالت نکشید

25 February 2019 - 21:31

امروز رامی مالک برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم Bohemian Rhapsody شد. او توانست در این رقابت بر بازیگرانی همچون کریستن بل، بردلی کوپر، ویلم دفو و ویگو مورتنسن فائق آید. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

رامی مالک برای بازی در نقش فردی مرکری (Freddie Mercury)، خواننده اصلی گروه کویین، برنده جوایز گلدن گلوب، بفتا و SAG شد. این اولین اسکار مالک است.

او حین دریافت جایزه‌اش از خانواده، گروه فیلم‌برداری و بازیگران فیلم و آکادمی اسکار تشکر کرد و همین طور “افرادی که این شانس را به من دادند تا دیده شوم. من گزینه قطعی نبودم اما فکر کنم کارم نتیجه داد. ممنونم از کویین که اجازه داد بخش کوچکی از میراث‌شان باشم. همیشه مدیون شمام.”

مالک چند کلمه‌ای درباره خودش نیز گفت:

فکر کنم باید به رامی کوچولو بگم که این اتفاق بالاخره افتاد و اون با موهای فرفری‌اش دهانش باز می‌مونه اگر اینو بشنوه. اون یه روزی با هویتش می‌جنگید. ما فیلمی ساختیم درباره یک مرد مهاجر که به خودش ایمان نداشت. این یعنی همه ما داستان‌هایی از این قبیل داریم‌. بخشی از این داستان الان نوشته شد و خیلی از این بابت خوشحالم.

مالک در طول صحبت‌هایش اشاره‌ای به برایان سینگر (Bryan Singer) کارگردان اخراجی فیلم نکرد. او با احساس خاصی گفت:

خواهرم توی مصر بدنیا اومده و فکر کنم وقتی منم داشتم بزرگ می‌شدم، بخشی از من دوست داشته این قضیه مهاجرت رو فراموش می‌کرده. من خیلی حس خوبی نداشتم و یه خارجی بنظر می‌اومد. درحالیکه بزرگ می‌شدم فهمیدم میراث من خیلی زیباست و حالا توانستم اون رو ارائه بدم.
هیچ وقت فکرش رو نمی‌کردم این اتفاق در زندگی من بیفته. تنها چیزی که می‌تونم بگم اینه که بعنوان یه بازیگر، خیلی از ما این آرزو رو داریم، داره کار میکنه. این حقیقت که این (اسکار) الان توی دست منه، فراتر از انتظار من و شاید خانواده‌ام است.
این جنگ سختی بود، همتون اینو می‌دونید. من برگشتم و این یعنی هر چیزی شکست‌پذیر است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.