انتخاب الیزابت انوایس برای نقش مادرخوانده‌ی کیت کین در سریال Batwoman

26 February 2019 - 14:00

پس از انتخاب دوگری اسکات (Dougray Scott) در نقش جیکوب کین پدر کیت کین در سریال Batwoman «بت‌وومن»، حالا الیزابت انوایس (Elizabeth Anweis) برای بازی در نقش کاترین همیلتون-کین مادرخوانده‌ی کیت کین در این سریال محصول شبکه CW انتخاب شده است. کاترین پیمانکار دفاعی میلیاردری است که یکی از قدرتمندترین ساکنان گاتهام به حساب می‌آید. او دشمن بت‌وومن است چون فکر می‌کند وجود قهرمان‌ها به ضرر شغل اوست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

انوایس قبلا مدلی برای برندهایی مثل کارتر و گوچی بوده است. او در سریال‌های Grey’s Anatomy «آناتومی گری»، Parks and Recreation «پارک‌ها و تفریحات»، Twin Peaks «توئین پیکس»، The Affair «رابطه» و NCIS: Los Angeles «ان‌سی‌آی‌اس: لس آنجلس» حضور داشته است.

در سریال Batwoman روبی رز (Ruby Rose) در نقش کیت کین/ بت‌وومن، ریچل اسکارستن (Rachel Skarsten) در نقش آلیس قرمز، میگان تندی (Meagan Tandy) در نقش سوفی مور، کامروس جانسون (Camrus Johnson) در نقش لوک فاکس و نیکول کانگ (Nicole Kang) در نقش مری همیلتون حضور دارند. پس از کناره گیری دیوید ناتر (David Nutter) تهیه کننده اجرایی سریال از کارگردانی، پایلوت این سریال توسط مارکوس سیگا (Marcos Siega) کارگردانی می‌شود.

Batwoman داستان کیت کین (با بازی رز) را دنبال می‌کند که به عنوان بت‌وومن در خیابان‌های گاتهام به پرواز درمی‌آید، یک مبارز خیابانی آموزش دیده که می‌خواهد این شهر فاسد را از خلافکاران پاک کند. اما در شهری که به شدت به یک ناجی نیاز دارد، کیت باید ابتدا با شیاطین درونش مبارزه کند تا بتواند به نماد امید در گاتهام تبدیل شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.