پیوستن جیمی اسمیتز به درام حقوقی Bluff City Law

26 February 2019 - 15:00

به گزارش سایت خبری ورایتی (Variety)، برنده جایزه گلدن گلوب: جیمی اسمیتز (Jimmy Smits) به پایلوت درام حقوقی Bluff City Law (قانون شهر بلوف) از شبکه NBC، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی، پیوست. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

در این درام، اسمیتز در نقش وکیل معروفی به نام الیاح استریت در کنار کیتلین مکجی (Caitlin McGee) در نقش دختر باهوش این وکیل، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

اسمیتز تا به حال در شوهای تلویزیونی مختلفی از قبیل Sons of Anarchy (پسران آنارشی)، Dexter (دکستر)، The Get Down (گت داون)، NYPD Blue (آبی ان‌وای‌پی‌دی)، LA Law (قانون ال‌ای)، The West Wing (بال غربی)، ۲۴Legacy (میراث۲۴)، و How to Get Away With Murder (چگونه از مجازات قتل فرار کرد) حضور داشته است. و از جمله فیلم‌های وی می‌توان به Rouge One: A Star War Story (روگ وان: داستان جنگ ستارگان) و Star Wars: Episode3-Revenge of the Sith (جنگ ستارگان: قسمت سوم) اشاره نمود.

درام Bluff City Law که توسط جورجریس (Georgaris) نوشته شده، یک درام حقوقی شخصیت-محور است که امور وکلای یک شرکت حقوقی برگزیده به نام ممفیس (Memphis) را روایت می‌کند که متخصص رسیدگی به بحث‌برانگیزترین و جدی‌ترین کیس‌های حقوق اجتماعی هستند. وکیل معروفی به نام الیاح استریت و دختر باهوشش به نام سیدنی کلر که این شرکت را اداره می‌کنند، علاوه بر مدیریت روابط پیچیده خودشان، به دشوارترین کیس‌های حقوقی هم می‌پردازند.

جورجریس هم‌چنین به همراه دیوید جانولاری (David Janollari) و مایکل آگویلر (Michael Aguilar) از تهیه‌کنندگان اجرایی این درام هستند. کمپانی Universal TV و David Janollari Entertainment هم از تهیه‌کنندگان درام می‌باشند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.