کوین اسمیت با انتشار تصویری آغاز تولید Jay and Silent Bob Reboot را اعلام کرد

26 February 2019 - 15:30

یکسال پس از سکته قلبی کوین اسمیت (Kevin Smith) که باعث شد او سبک زندگی جدیدی را پیش بگیرد، این بازیگر و فیلمساز تصویری از پشت صحنه‌ی فیلم Jay and Silent Bob Reboot «ریبوت جی و باب ساکت» را در کنار همبازی‌های خود منتشر کرد. او با اعلام آغاز تولید این فیلم در اینستاگرام، پیامی احساسی نیز برای طرفدارانش منتشر کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اسمیت و جیسون میوس (Jason Mewes) دوباره در نقش‌های قبلی خود در این فیلم حضور دارند و در آن همچنین شاهد چهره‌های آشنا از فیلم قبلی یعنی Jay and Silent Bob Strike Back «جی و باب ساکت پاتک می‌زنند» و البته بازیگران جدیدی نیز خواهیم بود.

شخصیت‌های جی (با بازی میوس) و باب ساکت (با بازی اسمیت) اولین بار در فیلم Clerks «فروشنده‌ها» محصول ۱۹۹۴ که اولین تجربه کارگردانی اسمیت بود معرفی شدند. پس از آن فیلم، این زوج کمدی در بیشتر فیلم‌های اسمیت از جمله Mallrats «پاساژگردها»، Chasing Amy «به دنبال امی»، Dogma «جزم‌اندیشی»، Clerks II «فروشنده‌ها ۲» و Jay and Silent Bob Strike Back حضور داشته‌اند. Jay and Silent Bob Reboot با دنباله‌ها، بازسازی‌ها و ریبوت‌ها شوخی خواهد کرد، آن هم با وجود اینکه خود فیلم هرسه موارد ذکرشده را شامل می‌شود.

کمپانی سابان فیلمز انتشار این دنباله را در سینماهای آمریکای شمالی برعهده دارد و تولید این فیلم از دیروز آغاز شده است. یونیورسال پیکچرز هم حقوق انتشار بین‌المللی این فیلم را در اختیار دارد. جوردن مونسانتو (Jordan Monsanto) و لیز دسترو (Liz Destro) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.