بازیگر سریال Gotham: سریال فعلا به بتمن احتیاجی ندارد

22 September 2016 - 10:00

سریال Gotham حسابی این روزها در خصوص حضور یا عدم حضور بتمن خبرساز شده است و بسیاری هنوز از تبدیل شدن بروس وین به بتمن در طول سریال مطمئن نیستند. طرفداران زیادی احتمال می‌دهند که در طول فصل جدید نهایتا این اتفاق خواهد افتاد اما ستاره این سریال عقیده دیگری دارد!

دنبال‌کنندگان این سریال وقتی که بروس وین جوان در طول سریال تمرینات خود را شروع کرد و روابطش را با آلفرد سر گرفت، نسبت به تغییر ناگهانی سریال اعتراض کردند. از سوی دیگر عده‌ای معتقدند سریال باید بر روی معرفی کامل خلاف‌کاران شهر گاتهام تمرکز داشته باشد نه داستان بتمن و مبارزه با آن‌ها!

اما آیا واقعا این اتفاق می‌افتد؟ آیا بروس وین جوان به همین زودی به بتمن افسانه‌ای تبدیل می‌شود؟ بازیگر نقش آلفرد (Sean Pertwee) عقیده دیگری دارد. وی معتقد است که «شهر گاتهام به بتمن احتیاجی ندارد، فعلا!»

نکته همینجاست، ما فعلا داریم وارد جهنم می‌شیم و این بدتر هم می‌شه. فعلا برای اینکه بتمن بهونه‌ای برای ورود داشته باشه و از مردم محافظت کنه زوده. اوضاع کم کم بدتر می‌شه. اون موقع است که با بد شدن وضعیت به کمک احتیاج داریم.

بتمن تا وقتی که بهش نیازی نباشه، نمی‌تونه حضور داشته باشه. جهانِ گاتهام اوضاع بدی خواهد داشت و سریال ما هم درباره نشون دادن اینکه چطور وضعیت گاتهام از حالت عادی، به یک هرج و مرج کامل تبدیل می‌شود، تمرکز داره. اون موقع است که یک بتمن احتیاج داریم تا شهر رو نجات بده.

اینکه بتمن در یک سریال تلویزیونی حضور داشته باشد واقعا هیجان‌انگیز است، اما با توجه به وضعیت سریال Gotham به‌نظر می‌رسد نباید به‌این زودی انتظار این مهم را داشته باشیم.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    چندان علاقمند به حضور بتمن نیستم
    به نظرم سریال باید حداقل تا ۱۰ فصل ادامه پیدا کنه تا شرایط حضور بتمن فراهم شه
    بازم امیدوارم قبل تبدیل به بتمن شدن بروس سریال تموم بشه