تریلر جدید فیلم The Man Who Killed Don Quixote منتشر شد

26 February 2019 - 22:30

فیلم The Man Who Killed Don Quixote «مردی که دن کیشوت را کشت» ساخته‌ی تری گیلیام (Terry Gilliam) بالاخره پس از سفری دشوار در سینماها اکران خواهد شد، و سازندگان برای اثبات این قضیه تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند. این فیلم که اولین بار در جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد، توسط اسکرین مدیا در بیش از ۷۰۰ سینمای آمریکا و کانادا اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

The Man Who Killed Don Quixote داستان توبی (با بازی آدام درایور (Adam Driver)) کارگردان تبلیغاتی بدبینی را روایت می‌کند که خودش را در توهمات عجیب پیرمرد کفاشی اسپانیایی (با بازی جاناتان پرایس (Jonathan Pryce)) پیدا می‌کند که متقاعد شده دن کیشوت است. طی ماجراجویی خنده‌دار و سوررئال آن‌ها، توبی مجبور می‌شود با پیامدهای غم‌انگیز فیلمی که در دوران جوانی ساخته روبرو شود – فیلمی که امید و آرزوهای دهکده‌ی کوچکی در اسپانیا را برای همیشه تغییر داده است. شیطنت‌های عجیب و غریب این دو در تریلر قابل مشاهده است.

زمان خیلی زیادی طول کشیده تا این فیلم ساخته شود. تولید این فیلم از سال ۱۹۸۹ آغاز شد، فیلمبرداری آن سال ۲۰۰۰ شروع شد و تولید آن در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید. این فیلم در جشنواره فیلم کن مورد توجه قرار گرفت چون تهیه کننده تلاش کرد از انتشار فیلم جلوگیری کند، که باعث شد آمازون از انتشار این فیلم در آمریکا منصرف شود و مشکلات حقوقی زیادی برای فیلم به وجود بیاید. اما حالا بالاخره بینندگان این فیلم را خواهند دید… البته فقط برای یک شب. این فیلم در تاریخ ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین) فقط برای یک شب اکران خواهد شد.

گیلیام کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از خودش و تونی گریسونی (Tony Grisoni) برعهده دارد. در این فیلم همچنین استلان اسکارشگورد (Stellan Skarsgård)، الگا کوریلنکو (Olga Kurylenko)، جراردو هررو (Gerardo Herrero)، جوانا ریبرو (Joana Ribeiro)، اسکار جائندا (Oscar Jaenada)، جردی ملا (Jordi Mollà)، سرجی لوپز (Sergi Lopez) و روزی دی پلما (Rossy De Pelma) حضور دارند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.