اولین جزئیات داستانی انیمیشن موردانتظار Frozen 2 منتشر شد

27 February 2019 - 12:30

اوایل ماه فوریه، دیزنی اولین تریلر انیمیشن موردانتظار Frozen 2 «منجمد ۲» را منتشر کرد، و در حالی که این تیزر تریلر پر از تصاویر باشکوه و جذاب بود، اما چیزی از داستان این دنباله مشخص نکرد. ما السا را دیدیم که قصد داشت از قدرتش برای کنترل اقیانوس استفاده کند، با شخصیت مرموز جدیدی آشنا شدیم، سرزمینی پاییزی را دیدیم، و شاهد قدرت‌های جدیدی بودیم – اما در این تیزر هیچ دیالوگی گفته نشد که باعث می‌شود بیش از آنکه به سوالات ما درباره‌ی این انیمیشن پاسخ بدهد برای ما سوالات جدید ایجاد کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اما بالاخره به لطف گزارشی جدید، یک نکته‌ی کلیدی از داستان منتشر شده است. در این دنباله، آنا و السا می‌خواهند بفهمند واقعا چه اتفاقی برای والدین آن‌ها افتاده است. همانطور که جنیفر لی (Jennifer Lee) کارگردان این انیمیشن در فرش قرمز انیمیشن Ralph Breaks the Internet «رالف اینترنت را خراب می‌کند» گفته بود، این دنباله بزرگتر و حماسی‌تر از فیلم اول خواهد بود و شخصیت‌ها به سرزمین‌های دورتری از آرندال می‌روند. حالا می‌دانیم دلیل آن‌ها برای این کار چیست.

کسانی که فیلم اول را دیده‌اند به یاد دارند والدین آنا و السا به دلیل غرق شدن کشتی از دنیا رفتند، اما شاید قضیه به این سادگی نباشد. این فرصت خوبی است تا از ایده‌ی والدین مرده‌ی دیزنی به روشی جدید استفاده شود – همانطور که فیلم اول به روش جدیدی معمای شاهزاده‌ی جذاب را بررسی کرد. کسانی که می‌خواهند چیزهای بیشتری بدانند بهتر است پوستر رسمی این انیمیشن را بررسی کنند، چون جاش گد (Josh Gad) گفته اگر برف‌دانه را خوب بررسی کنید سورپرایزهایی در انتظار شماست. اگر روی این دانه برف زوم کنید چهار نماد می‌بینید – همین چهار نماد در تریلر هم دیده می‌شوند.

حالا منظور از این نمادها چهار عنصر اصلی است؟ یا چهار فصل؟ یا شاید یک معمای کاملا جدید. قطعا با نزدیک شدن به تاریخ اکران Frozen 2 یعنی ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۹۸) شاهد تریلرها و تصاویر جدیدی از این دنباله خواهیم بود که داستان را بیشتر برای ما آشکار می‌کنند.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.