سونی انیمیشن Hotel Transylvania 4 را در دست ساخت دارد

27 February 2019 - 13:00

خبر خوب برای طرفداران انیمیشن‌های هیولایی و خون‌آشامی اینکه سونی پیکچرز در حال کار روی انیمیشن Hotel Transylvania 4 «هتل ترانسیلوانیا ۴» است و این دنباله قرار است ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فرنچایز با صداپیشگی آدام سندلر (Adam Sandler) در نقش کنت دراکولا و همچنین بازیگران دیگری از جمله اندی سمبرگ (Andy Samberg)، سلنا گومز (Selena Gomez) و استیو بوشمی (Steve Buscemi) در نقش‌های مکمل، از همان ابتدا به موفقیت بزرگی برای سونی تبدیل شد. اولین انیمیشن این فرنچایز یعنی Hotel Transylvania «هتل ترانسیلوانیا» در باکس‌آفیس داخلی فروشی ۱۴۸ میلیون دلاری داشت. آخرین آن‌ها یعنی Hotel Transylvania: Summer Vacation «هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی» که سال گذشته اکران شد نیز در باکس‌آفیس داخلی فروش ۱۶۷ میلیون دلاری را تجربه کرد، اما Hotel Transylvania 2 «هتل ترانسیلوانیا ۲» همچنان با فروش داخلی ۱۷۰ میلیون دلار بهترین فروش داخلی را در این فرنچایز داشته و بالاتر از Spider-Man: Into the Spider-Verse «مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی» و Goosebumps «مورمور» قرار گرفته است. البته در باکس‌آفیس بین‌المللی Summer Vacation با ۵۲۹ میلیون دلار بهترین فروش را در این فرنچایز داشته است.

هنوز مشخص نیست آیا گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) که هرسه انیمیشن قبلی این فرنچایز را کارگردانی کرده برای ساخت فیلم چهارم هم برمی‌گردد یا خیر.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.