گوین اوکانر و کارگردانی فیلم Fast

27 February 2019 - 15:00

کارگردان فیلم‌های The Accountant (حسابدار) و Warrior (جنگجو) یعنی گوین اوکانر (Gavin O’Connor) در حال مذاکره برای کارگردانی تریلر-اکشنی به نام Fast (سریع) برای کمپانی Warner Bros است. فیلم‌نامه این فیلم نوشته تیلور شریدن (Taylor Sheridan)-فیلم‌نامه‌نویس فیلم‌های Sicario (سیکاریو) و Hell or High Water (اگر سنگ از آسمان ببارد)- است، که پیش از این کاندید کارگردانی فیلم بود اما به گزارش سایت خبری ورایتی، قراردادی در این زمینه بسته نشد و استودیو سراغ کارگردانان دیگری رفت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم Fast داستان یک کماندوی سابق نیروهای ویژه را روایت می‌کند که استخدام سازمان DEA می‌شود تا فرمانده تیم کشف عملیات سیاهی شود که هدفش فروشندگان مواد مخدری‌ست که مورد حفاظت و حمایت سازمان سیا هستند. دیوید هیمن (David Heyman) و جف کلیفورد ( Jeff Clifford) از طریق کمپانی هی‌دی فیلمز(Heyday Films) تهیه‌کنندگی این فیلم را عهده‌دار هستند. کریس پرت (Chris Pratt) قبلا قرار بود که استارتر فرنچایز احتمالی را مدیریت کند اما حالا که شریدن از کارگردانی پروژه برکنار شده، امکان ادامه همکاری او مشخص نیست.

تاریخ شروع پروسه تولید فیلم هنوز مشخص نیست زیرا اوکانر در حال حاضر مشغول کارهای پسا-تولید درام ورزشی Torrance (تورنس) است. این فیلم بار دیگر او را به همکاری با بن افلک (Ben Affleck)- هنرپیشه فیلم دیگرش:The Accontant- کشاند، که در این فیلم او نقش یک ورزشکار قدیمی را ایفا می‌کند که حالا الکلی شده و در پی نجات خویش می‌خواهد مربی تیم ورزشی دبیرستان محلی‌ای شود که زمانی خودش شاگرد آن‌جا بوده است. اوکانرقبل از پروژه Torrance، قرار بود مشغول پروژه Suicide Squad2 (جوخه انتحار۲) شود اما به دلایلی پروژه را ترک کرد- که البته این فرصتی برای جیمز گان (James Gunn) فراهم نمود تا پس از اخراجش از پروژه Guardians of the Galaxy Vol (نگهبانان کهکشان) عهده‌دار این مسئولیت شود.

شریدن در طول سال‌های اخیر خوش درخشیده است. پیش از این‌که با فیلم Wind River (رودخانه ویند) به کارگردانی روی آورد، برای فیلم‌نامه Hell or High Water نامزد جایزه اسکار شد. او هم‌چنین سریال وسترن تلویزیونی بسیار موفق Yellowstone (سنگ زرد)، محصول کمپانی پارامونت- راخلق کرده، نوشته، و خود نیز کارگردانی کرده است، که انتظار می‌رود ساخت فصل دومش هم در ماه مه به اتمام برسد. با توجه به گزارش ماه پیش، او پس از این‌که برای کارگردانی Fast انتخاب نشد، مصمم شده به تریلر جدی و خشن Those Who Wish Me Dead (آن‌هایی که آرزوی مرگ مرا دارند) بپردازد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.